dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Krkonošková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:19:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:19:05Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24066
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce na téma ?Projekt marketingové řízení rehabilitačního zařízení XY?, bylo vypracování analýzy dosavadních marketingových činností soukromého zdravotnického zařízení poskytujícího služby v oboru fyzioterapie. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a marketingových aktivit zdravotnického zařízení. Praktická část hodnotí celkovou situaci postavení rehabilitačního zařízení na trhu, jeho silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti. Na základě analýzy dotazníkového výzkumu u klientů využívajících rehabilitačních služeb byly zjištěny nové marketingové možnosti směřující ke zvýšení návštěvnosti a spokojenosti klientů zdravotnického zařízení. |
cs |
dc.format |
87 s. (16 473 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2553280 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
nestátní zdravotnické zařízení
|
cs |
dc.subject |
rehabilitace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
private medical ambulance
|
en |
dc.subject |
rehabilitation
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení rehabilitačního zařízení XY |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Management of Rehabilitation's Institution XY |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kacr, Josef |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject the thesis, called ?The project of Marketing Management of Rehabilitation's Institution XY", was developing an analysis of existing marketing activities of private medical ambulance providing services in the field of physiotherapy. The theoretical part is focused on issues of strategic marketing management and marketing activitiesin medical facilities. The practical part evaluates the overall situation of position of rehabilitation ambulance on the market, its strengths and weaknesses, threats and oppor-tunities. Based on the analysis of a questionnaire research among clients using rehabilitation services, new marketing opportunities heading to increase attendance and customer?s satisfaction of medical ambulance were identified. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24031
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|