dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Daňková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:18:08Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:18:08Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24065
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce poskytuje ucelený náhled na problematiku estetické funkce reklamy, při-čemž téma je zúženo na obraz ženy v reklamě. Teoretická část práce se zabývá definicí a rozborem klíčových pojmů, jejichž objasnění je důležité pro snadnější orientaci v praktické části práce. Teoretická část popisuje základní role, ve kterých je žena nejčastěji zobrazována v různých reklamních sděleních. Výzkumné šetření je zaměřeno na vnímání obrazu ženy v reklamě, preference různých rolí, které žena v reklamě představuje a jejich vliv na celkové vnímání reklamního sdělení. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
1657512 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
estetika
|
cs |
dc.subject |
estetická funkce reklamy
|
cs |
dc.subject |
žena
|
cs |
dc.subject |
role ženy v reklamě
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Aesthetics
|
en |
dc.subject |
Aesthetic function of advertising
|
en |
dc.subject |
Woman
|
en |
dc.subject |
Role of woman in advertising
|
en |
dc.title |
Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
Aesthetic Function of Advertising - Portrayal of Women in Advertising |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis gives a complete overview on aesthetical function of advertising and the theme is delimited on the picture of woman in advertising. The theoretical part is focused on definition and analysis of key concepts that need to be cleared up for better orientation in the practical part. Theoretical part describes basic roles of women displayed in advertising. The research is focused on the perception of woman in various advertisements, it show which roles are preferred and what is their impact on ove-rall perception of the advertising message. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32316
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-25 |
|