dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Tardonová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:17:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:17:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24064
|
|
dc.description.abstract |
Sociální marketing byl jako pojem poprvé definován v roce 1971 a od té doby prošel vel-kou transformací. Jak ukazuje nárůst neziskových organizací za posledních 20 let je oblast dárcovství v ČR silným a stále rostoucím odvětvím. Jejich působení a pozice se v ekono-mice a společnosti výrazně posunula. Tradiční filantropické a sdružovací role byly doplněny o další funkce, cíle a poslání. Neziskové organizace se staly významnými spolupracovníky i konkurenty jak soukromých firem, tak veřejných organizací a představují také významnou ekonomickou sílu. Sociální marketing se stal součástí komerčních kampaní a oba sektory se vzájemně prolínají a stávají se partnery. Komerční reklamní kampaně bývají doplněny o sociální apel a získávají tak další rozměr pro zákazníka; poskytují však také velkou hodnotu pro neziskové organizace a občanská sdružení, pro které je sociální marketing určen. Úvod diplomové práce je věnován rešerši dostupných zdrojů z oblasti sociálního marketingu. V praktické části je představen projekt sociálního marketingu Charitativní antikvariát, jeho cíle, poslání, způsob realizace, vyhodnocení silných a slabých stránek na základě realizovaného dotazníkového šetření. Teoretická část spolu s praktickou jsou východiskem pro implementaci sociálního marketingu v marketingu nákupních center, tak aby došlo k naplnění cílů sociálních a také komerčních. |
cs |
dc.format |
89 s (116 843 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2476262 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
dárcovství
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing nákupních center
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Keywords: social marketing
|
en |
dc.subject |
donorship
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
nonprofit organizations
|
en |
dc.subject |
marketing of shopping centers
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Sociálně marketingová kampaň. Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center |
cs |
dc.title.alternative |
Social Marketing Campaign. Application of Social Marketing in the Marketing of Shopping Centres |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Social marketing as a concept was first defined in 1971 and since then has undergone great transformation. As shown by the increase of non-profit organizations for the past 20 years is the area of donorship in Czech Republic still strong and growing sector. Their work and the position in the economy and society shifted significantly. Traditional philanthropic and associate roles were complemented by additional functions, goals and mission. Non-profit organizations have become important collaborators and competitors in both private companies and public organizations and are also an important economic power. Social marketing has become a part of commercial campaigns and both sectors are inter-connected and become partners. Commercial advertising campaigns are complemented by social appeal and obtain yet another dimension for the customer, but also provide great value for non-profit organizations and civic associations for which the social marketing is intended. The introduction of the thesis is devoted to the search of the resources available in the field of social marketing. In the practical part, the social marketing project Charitable antiquarian is presented, together with its goals and mission, realization, evaluation of strengths and weaknesses based on the realized survey. The theoretical part create with the practical one the basis for implementation of social marketing in marketing of shopping centers, so as to fulfill the social as well as commercial objectives. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32523
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-16 |
|