Návrh komunikačního plánu pro Letiště Ostrava a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Holánková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Šindlová, Renáta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:09:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:09:16Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24055
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce prezentuje projekt komunikačního plánu pro Letiště Ostrava a.s. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a postupem při realizaci komunikač-ního plánu. Budou zde vysvětleny základní pojmy spojené s touto problematikou. Analytická část obsahuje analýzu situace na trhu, představení ostravského letiště se SWOT analýzou. Následuje rozbor marketingové strategie a aktivit letiště. Dále je provedena analýza konkurenčních letišť s GE maticí. Na základě těchto analýz je zvolen cílový segment komunikačního plánu, který je posléze také analyzován. Na základě zjištěných informací je v projektové části navržen komunikační plán, který je podroben rizikové, nákladové a časové analýze. |
cs |
dc.format |
114 s. (159 915), 12 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3344913 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
letiště
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
the airport
|
en |
dc.subject |
the target group
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Návrh komunikačního plánu pro Letiště Ostrava a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal of Communication Plan for the Ostrava Airport a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation presents the project of communication plan for Ostrava Airport a.s. The theoretical section deals with marketing communication and proces of the realiation the communication plan. Here will be explained the basic concepts concerning with this issue. The analytical part contains analysis of the current position, introduction Ostrava airport with SWOT analysis. Then follows an analysis of airport marketing strategy and activities. Further is made analysis of the competitive airports with GE matrix. Based on these analy-zes, is chosen the target segment of communication plan, which is then also analyzed. Based on the obtained information is in the project part proposed the communication plan which is subjected to risk, cost and time analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29702
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account