Návrh komunikačního plánu pro Letiště Ostrava a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu pro Letiště Ostrava a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Holánková, Jana
dc.contributor.author Šindlová, Renáta
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:09:16Z
dc.date.available 2013-10-11T04:09:16Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24055
dc.description.abstract Diplomová práce prezentuje projekt komunikačního plánu pro Letiště Ostrava a.s. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a postupem při realizaci komunikač-ního plánu. Budou zde vysvětleny základní pojmy spojené s touto problematikou. Analytická část obsahuje analýzu situace na trhu, představení ostravského letiště se SWOT analýzou. Následuje rozbor marketingové strategie a aktivit letiště. Dále je provedena analýza konkurenčních letišť s GE maticí. Na základě těchto analýz je zvolen cílový segment komunikačního plánu, který je posléze také analyzován. Na základě zjištěných informací je v projektové části navržen komunikační plán, který je podroben rizikové, nákladové a časové analýze. cs
dc.format 114 s. (159 915), 12 s. příloh cs
dc.format.extent 3344913 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject letiště cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject communication plan en
dc.subject the airport en
dc.subject the target group en
dc.subject marketing services en
dc.subject communication mix en
dc.title Návrh komunikačního plánu pro Letiště Ostrava a.s. cs
dc.title.alternative Proposal of Communication Plan for the Ostrava Airport a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated This dissertation presents the project of communication plan for Ostrava Airport a.s. The theoretical section deals with marketing communication and proces of the realiation the communication plan. Here will be explained the basic concepts concerning with this issue. The analytical part contains analysis of the current position, introduction Ostrava airport with SWOT analysis. Then follows an analysis of airport marketing strategy and activities. Further is made analysis of the competitive airports with GE matrix. Based on these analy-zes, is chosen the target segment of communication plan, which is then also analyzed. Based on the obtained information is in the project part proposed the communication plan which is subjected to risk, cost and time analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29702
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
šindlová_2013_dp.pdf 3.189Mb PDF View/Open
šindlová_2013_vp.pdf 572.8Kb PDF View/Open
šindlová_2013_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account