Marketing a propagace HaDivadla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace HaDivadla

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Žatečka, Luděk
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:00:41Z
dc.date.available 2013-10-11T04:00:41Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24045
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. Nejprve se věnuje teoretickým poznatkům dané problematiky, tedy divadlu a následně jeho marketingovému a komunikačnímu mixu. Dále popisuje základní charakteristiku vybraného divadla (HaDivadla). Na základě získaných informací je definován marketingový a komunikační mix organizace. V souladu s výsledky provedeného výzkumu na základě dotazníkového šetření jsou formulovány vlastní návrhy na možné změny způsobu propagace HaDivadla. cs
dc.format 59 s. (73 200 znaků) cs
dc.format.extent 1806405 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject theatre en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communications mix en
dc.subject research en
dc.subject depth interview en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketing a propagace HaDivadla cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of the HaDivadlo Theatre en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the marketing and promotion of theater. First deals with theoretical knowledge of the subject, the theater and then its marketing and communications mix. It also describes the basic characteristics of selected theater (HaDivadlo). Based on the information is defined marketing and communications mix of the organization. In accordance with the re-sults of the research based on questionnaires are formulated own suggestions on possible changes to the way HaDivadlo promotion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32402
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
žatečka_2013_bp.pdf 1.722Mb PDF View/Open
žatečka_2013_vp.pdf 53.15Kb PDF View/Open
žatečka_2013_op.pdf 54.04Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account