Environmentální komunikace společnosti JELÍNEK-TRADING spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Environmentální komunikace společnosti JELÍNEK-TRADING spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Rosman, Pavel
dc.date.accessioned 2013-10-11T03:58:00Z
dc.date.available 2013-10-11T03:58:00Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24041
dc.description.abstract V diplomové práci se zabývám environmentální komunikací s cílovou skupinou dětí. Tímto způsobem budou hledány nové nevyužité segmenty na trhu, které pomocí projektu pomohou společnosti snižovat náklady na výrobu, zároveň posílí povědomí o společenské odpovědnosti firmy v rámci široké veřejnosti. Tyto kroky povedou k budování vztahu se stakeholders. V navržené environmentální komunikaci společnosti budou využity klasické i nové formy marketingové komunikace. Výsledkem projektu bude snížení nákladů na výrobu pomocí nových segmentů na trhu, posílení image společnosti a zvýšení konkurenceschopnosti firmy. cs
dc.format 115 s. vč. příloh (133377 zn) cs
dc.format.extent 10751336 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject environmentální komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject recyklace odpadů cs
dc.subject Environmental communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject recovery of wastes en
dc.title Environmentální komunikace společnosti JELÍNEK-TRADING spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Environmental Communications of the JELÍNEK-TRADING spol. s.r.o. Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with environmental communication with a target group of children, by which new unutilized niche markets are searched. These new markets will by means of project help reduce production costs as well as strengthen the awareness of corporate social responsibility in the general public. These steps will lead to building a relationship with stakeholders. Both new and standard forms of communication will be employed in the suggested environmental communication. The outcome will be costs reduction due to new niche markets, strengthening company image and also competitiveness improvement. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32516
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
rosman_2013_dp.pdf 10.25Mb PDF View/Open
rosman_2013_vp.pdf 54.58Kb PDF View/Open
rosman_2013_op.pdf 216.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account