dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Rosman, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T03:58:00Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T03:58:00Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24041
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci se zabývám environmentální komunikací s cílovou skupinou dětí. Tímto způsobem budou hledány nové nevyužité segmenty na trhu, které pomocí projektu pomohou společnosti snižovat náklady na výrobu, zároveň posílí povědomí o společenské odpovědnosti firmy v rámci široké veřejnosti. Tyto kroky povedou k budování vztahu se stakeholders. V navržené environmentální komunikaci společnosti budou využity klasické i nové formy marketingové komunikace. Výsledkem projektu bude snížení nákladů na výrobu pomocí nových segmentů na trhu, posílení image společnosti a zvýšení konkurenceschopnosti firmy. |
cs |
dc.format |
115 s. vč. příloh (133377 zn) |
cs |
dc.format.extent |
10751336 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
environmentální komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
recyklace odpadů
|
cs |
dc.subject |
Environmental communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
recovery of wastes
|
en |
dc.title |
Environmentální komunikace společnosti JELÍNEK-TRADING spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Environmental Communications of the JELÍNEK-TRADING spol. s.r.o. Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with environmental communication with a target group of children, by which new unutilized niche markets are searched. These new markets will by means of project help reduce production costs as well as strengthen the awareness of corporate social responsibility in the general public. These steps will lead to building a relationship with stakeholders. Both new and standard forms of communication will be employed in the suggested environmental communication. The outcome will be costs reduction due to new niche markets, strengthening company image and also competitiveness improvement. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32516
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|