dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Baťa, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T03:29:43Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T03:29:43Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24032
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce bylo navrhnout a realizovat projekt zlepšení systému zaměstnaneckých benefitů ve Středisku sdílených služeb (SSC) pro region EMEA ve firmě PPG Industries. Teoretická část popsala benefity jako součást kompletního systému odměňování v organizaci, představila jejich zařazení, nové trendy a vyhodnotila je z pohledu atraktivity pro zaměstnance a daňové výhodnosti. Praktická část nejprve představila společnost PPG a její Středisko sdílených služeb v Brně a nabídla výsledky průzkumu, který měřil spokojenost zaměstnanců se současným systémem benefitů, jakož i očekávání zaměstnanců pro budoucí zlepšení. Kromě toho byly popsány i nálezy z externích průzkumů k porovnání PPG benefitů s nabídkou na trhu zaměstnavatelů, včetně SSC trhu v České republice. Na základě těchto zjištění byl řádně připraven projekt plánování a realizace navrhované změny včetně časové analýzy, nákladové analýzy a analýzy rizik. Finanční náročnost projektu byla 85 800 Kč a celkové náklady zahrnovaly náklady na projektový tým a režijní náklady. Na základě cílů projektu byl ze čtyř představených možných řešení vybrán poskytovatel, firma Edenerd, a realizován nový systém benefitů, který nabízí moderní řešení ve formě nabíjecích elektronických benefitních karet. V závěru je uvedeno hodnocení projektu po autentické implementaci. |
cs |
dc.format |
71 s. (83 412 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3133990 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
odměňování
|
cs |
dc.subject |
benefity
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanecké výhody
|
cs |
dc.subject |
human resource management
|
en |
dc.subject |
reward
|
en |
dc.subject |
compensation
|
en |
dc.subject |
employee benefits
|
en |
dc.title |
Project of Employee Benefit System Improvement in Shared Service Centre |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Employee Benefit System Improvement in Shared Service Centre |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mikuláštík, Milan |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the paper was to create and carry out project of employee benefit system improvement in the EMEA Shared Service Centre (SSC) of PPG Industries. The theoretical part described benefits as a component of the complete reward system in an organisation, presented their classification and new trends, and evaluated them from employee attractiveness and tax point of views. Practical part firstly introduced PPG Company, their Shared Service Centre in Brno, and offered results of survey that measured employee satisfaction with the current benefit scheme as well as employee expectations for future improvement. The outcomes of external surveys were also presented to compare PPG benefits to the market, including the SSC market in the Czech Republic. Derived from these findings the project was built to properly plan and implement proposed changes taking into consideration time, costs, and risks. The financial requirements of the project were CZK 85 800. The total costs included the cost of the project team and overhead costs. Based on the objectives of the project, four possible solutions were presented. Finally a company Edenred was selected as a provider and their solution was implemented. New benefit system offers advanced solution in the form of electronic benefit cards. In the end, evaluation of the project after the authentic implementation was presented. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29664
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|