Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Toboláková, Pavla
dc.contributor.author Vilímková, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-11T02:24:42Z
dc.date.available 2013-10-11T02:24:42Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24016
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit příručku, kterou společnost Aukro.cz poskytne svým prodejcům online nebo fyzické podobě. Tato příručka popisuje, jakým způsobem mohou prodejci zlepšit a zvýšit prodeje na Aukro.cz. Příručka mimo jiné ukáže prodejcům cestu, jak se efektivně zapojit do propagačních projektů společnosti. Teoretická část vytváří základ pro praktickou část a zabývá se problematikou e-commerce, direct marketingem a procesem elektronického nakupování v České republice. Praktická část zahrnuje základní informace o společnosti a situační analýzy pomocí Porte-rova modelu a SWOT analýzy. Aukro.cz, díky své specifičnosti, musí pracovat na neustá-lém zvyšování prodejů svých prodejců, protože jsou to právě oni, kdo tvoří společnosti Aukro.cz zisk. cs
dc.format 88 s. (122 354 znaků) cs
dc.format.extent 1933217 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Direct marketing cs
dc.subject E-commerce cs
dc.subject E-business cs
dc.subject Internet cs
dc.subject E-shop cs
dc.subject Marketplace cs
dc.subject Direct marketing en
dc.subject E-commerce en
dc.subject E-business en
dc.subject Internet en
dc.subject E-shop en
dc.subject Marketplace en
dc.title Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz cs
dc.title.alternative Increasing the Sellers Efficiency on the Aukro.cz web site en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kressová, Petra
dc.date.accepted 2013-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to create a manual which will be provided to Aukro sellers either online or in paper form. This manual describes the ways that Aukro sellers can use to improve and increase their sales on www.aukro.cz. The manual, besides other things, will show its sellers an option how to get effectively involved in Aukro promotional projects. The theoretical part forms the base for the practical part of the thesis and deals with the issues of e-commerce, direct marketing and process of online shopping within the Czech Republic. The practical part includes basic information about the Aukro company as well as situation analysis, like the Porter?s Five Forces tool and SWOT analysis. Aukro.cz, thanks to its uniqueness, needs to continually work on increasing its sellers' sales because they are those who generate the profit of the Aukro company. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29034
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
vilímková_2013_dp.pdf 1.843Mb PDF View/Open
vilímková_2013_vp.pdf 584.3Kb PDF View/Open
vilímková_2013_op.zip 49.68Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account