dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Ohryzek, Oldřich
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T02:23:22Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T02:23:22Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24014
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zhodnocení komunikační strategie nestátních neziskových organizací působících v sociálních službách ve Zlínském kraji a zejména na Vsetínsku. Nalezení možnosti pozitivních změn v oblasti media relations neziskových organizací. Důraz je kladen především na zlepšení a zkvalitnění způsobu komunikace s médii a nalezení vhodných témat pro prezentaci jejich činnosti jak směrem k hlavním cílovým skupinám, které se snaží oslovit, tak k široké veřejnosti. Práce je rozdělena na část teoreticko-metodologickou, v níž jsou zpracovány literární prameny v oblasti public relations a media relations se zaměřením na oblast neziskových organizací a část prakticko-analytickou, která je zaměřena na průzkumy, založené jednak na rozhovorech s novináři a dále pak na rešerších v médiích. |
cs |
dc.format |
59 s. (81 009 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2448783 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
Media relations
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
novinář
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
Media relations
|
en |
dc.subject |
Non-profit organization
|
en |
dc.subject |
Journalist
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
Social services
|
en |
dc.title |
Media relations neziskových organizací |
cs |
dc.title.alternative |
Media Relations of Non-Profit Organizations |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of the thesis is to evaluate the communication stategy of Non profit organizations working in social services area in Zlin region, particularly in the district of Vsetin. To find some possibilities of positive changes in the Media relations area. The emphasis has been put on the improving the way of a communication with mass media and finding suitable topics for the presentation of their activities towards main target groups, as well as towards the public. The thesis has been divided into two parts. In the first, theorethical and methodological part, literary sources in the area of public relations and media relations have been presented. In the second, practical and analytical part the research based on interviews with jounalists, as well as on newspapers articles search, have been presented. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32384
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-23 |
|