dc.contributor.advisor |
Nečas, Ladislav
|
|
dc.contributor.author |
Pernicová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T02:05:58Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T02:05:58Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24008
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je soustředěna na marketingový plán firmy Alupressing-slévarna, s.r.o. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Obsahem praktické části je nejen definovat současné marketingové cíle a strategie dané firmy, ale i zjistit, jak se firma vyvíjela od jejího založení za dané firemní politiky. S marketingovým plánem bude spojen i mezinárodní obchod, který chce firma rozvinout a znásobit tak portfolio zákazníků v B2B trhu, a to zejména na trhu německém. Část teoretická obsahuje informace z prostudované literatury, které se týkají předmětu bakalářské práce. |
cs |
dc.format |
69 s. |
cs |
dc.format.extent |
1357928 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2B marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
B2B marketing
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Marketingový plán firmy Alupressing-slévárna, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing Plan of Alupressing-slévárna, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Korčáková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis is focused on a marketing plan of Alupressing-slevarna, s.r.o. It is devide into a practical and a teoretic part. A content of the practical part will be a definition of current marketing goals and a strategy of this company . Further, the thesis describes a company progress with use of current strategy. The marketing plan is also related to the international bussines , which the company want to unfold. Another goal is to join the rank of customers in B2B market, mainly on German one. The teoretic part of this thesis includes informations of a perused literature, which is concern to main idea of the bachelor thesis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32679
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|