dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Tomčiaková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T06:31:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T06:31:01Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2399
|
|
dc.description.abstract |
Sféra rozhlasového vysílání je rozdělena na vysílání veřejnoprávní vycházející ze zákona a soukromé, které upravují licenční podmínky a především pak RRTV, která licence soukromým vlastníkům rozhlasových stanic vydává na základě schválení předložených projektů. Soukromé vysílání je velmi složitým procesem a stejně jako jiné podnikatelské a ekonomické subjekty musí splňovat určité podmínky a kritéria. V mé práci je popsána analýza kritérií kvality soukromé rozhlasové stanice působící na lokální úrovni, Rádio Zlín. Základním kritériem pro úspěšnost vysílání je poslechovost. V práci je popsána metodika, jak tato rozhlasová stanice díky svým programovým produktům získává posluchačskou obec. Dalším z kritérií, jako je tomu ostatně také u jiných ekonomických subjektů, je ziskovost. Jelikož se jedná o lokální stanici, svůj zisk a finanční prostředky nutné k realizaci chodu rádia získává především z lokálních zdrojů. Tzn. firem působících ve zlínském kraji a inzerujících v komerčním čase rádia. Dále se analýza zabývá také správnou propagací rádia jako takového směrem k veřejnosti, neboť tento faktor je velmi nezbytný. Rádio nesmí být pouze slyšet, ale také vidět. |
cs |
dc.format |
70 s., 17 |
cs |
dc.format.extent |
2253411 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
soukromé vysílání
|
cs |
dc.subject |
veřejnoprávní vysílání
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová stanice
|
cs |
dc.subject |
duální model vysílání
|
cs |
dc.subject |
ziskovost
|
cs |
dc.subject |
poslechovost
|
cs |
dc.subject |
promotion aktivity
|
cs |
dc.subject |
programové produkty
|
cs |
dc.subject |
private broadcasting
|
en |
dc.subject |
statutory broadcasting
|
en |
dc.subject |
radio station
|
en |
dc.subject |
the dual model of broadcasting
|
en |
dc.subject |
profitability
|
en |
dc.subject |
number of listeners
|
en |
dc.subject |
promotion activities
|
en |
dc.subject |
program products
|
en |
dc.title |
Analýza kritérií kvality soukromé rozhlasové stanice |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the quality criteria of a private broadcasting station |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The sphere of radio broadcasting is divided into statutory broadcasting, coming out of the law and private, that adjust the licence conditions and all above the RRTV that is giving out the licences to the private owners on the basis of authortization of the submited projects. The private broadcasting is a very complicated process and it has to fulfil the same conditions and criteria as other business and economic subjescts. In my work the analysis of the quality criteria of a private broadcasting station functioning on local level named Radio Zlin is described. The basic criterium for the successful broadcasting is number of listeners. In this work the methodics of how this station is gaining the listening audience thanks to their program pruducts are described. Next criterium, just like by any other economic subjects, is the profitability. Since it is a local station, it's profit and financial resources needed to provide the runing of the station are gaining especially from local sources. That means from companies functioning in the province Zlin and advertising in the commercial time in the radio. Next thing that the analysis is about is the right propagation of the radio to the public, because this factor is very important. The radion must not only be heard but also seen. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2645
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|