Komunikační plán firmy MT servis - manipulační technika, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy MT servis - manipulační technika, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kadlčíková, Kateřina
dc.contributor.author Kresničerová, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:58:35Z
dc.date.available 2013-10-11T01:58:35Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23998
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro společnost MT servis - manipulační technika, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje odborný popis marketingové komunikace, komunikačního plánu a nástrojů marketingové komunikace na B2B trzích, kde se firma pohybuje. Praktická část je tvořena charakteristikou firmy, analýzou současné marketingové komunikace, SWOT analýzou a především konkrétním návrhem komunikačního plánu pro společnost MT servis - manipulační technika, s.r.o. V závěru bakalářské práce jsou navrženy způsoby hodnocení efektivnosti komunikačního plánu i jednotlivých komunikačních nástrojů. cs
dc.format 71 s. cs
dc.format.extent 1430631 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject B2B cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject B2B en
dc.subject personal selling en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject efficiency en
dc.title Komunikační plán firmy MT servis - manipulační technika, s.r.o. cs
dc.title.alternative Communication Plan of MT servis - manipulační technika, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to propose a communication plan for company MT servis - manipulační technika, s.r.o. This work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part includes a professional description of marketing communication, a communication plan and tools of marketing communication in B2B markets where the company operates. The practical part is composed of the characteristics of the company, an analysis of the current marketing communication, a SWOT analysis and especially a proposal of a communication plan for the MT servis - manipulační technika, s.r.o. The conclusion of this thesis suggests ways of evaluating the effectiveness of the communication plan and each communication tool. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32648
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
kresničerová_2013_bp.pdf 1.364Mb PDF View/Open
kresničerová_2013_vp.pdf 697.2Kb PDF View/Open
kresničerová_2013_op.pdf 506.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account