Komunikační plán firmy MT servis - manipulační technika, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kadlčíková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Kresničerová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:58:35Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:58:35Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23998
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro společnost MT servis - manipulační technika, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje odborný popis marketingové komunikace, komunikačního plánu a nástrojů marketingové komunikace na B2B trzích, kde se firma pohybuje. Praktická část je tvořena charakteristikou firmy, analýzou současné marketingové komunikace, SWOT analýzou a především konkrétním návrhem komunikačního plánu pro společnost MT servis - manipulační technika, s.r.o. V závěru bakalářské práce jsou navrženy způsoby hodnocení efektivnosti komunikačního plánu i jednotlivých komunikačních nástrojů. |
cs |
dc.format |
71 s. |
cs |
dc.format.extent |
1430631 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
Communication plan
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.title |
Komunikační plán firmy MT servis - manipulační technika, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Plan of MT servis - manipulační technika, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Korčáková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to propose a communication plan for company MT servis - manipulační technika, s.r.o. This work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part includes a professional description of marketing communication, a communication plan and tools of marketing communication in B2B markets where the company operates. The practical part is composed of the characteristics of the company, an analysis of the current marketing communication, a SWOT analysis and especially a proposal of a communication plan for the MT servis - manipulační technika, s.r.o. The conclusion of this thesis suggests ways of evaluating the effectiveness of the communication plan and each communication tool. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32648
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account