Projekt zvýšení povědomí o internetovém obchodě Nebenakupu.cz s využitím internetového marketingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Dědic, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:55:35Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:55:35Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23994
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení povědomí o internetovém obchodě Nebenakupu.cz s využitím internetového marketingu. První část diplomové práce, teoretická, obsahuje literární rešerši o internetovém marketingu, se zaměřením na marketingovou komunikaci, marketing v sociálních sítích a internetových vyhledávačích a SEO optimalizaci pro internetové vyhledávače. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu internetového marketingu Nebe-nakupu.cz, SWOT analýzu a analýzu konkurence. Poslední částí diplomové práce je vytvoření samotného projektu na zlepšení současného stavu internetového marketingu a tím i zvýšení povědomí o internetovém obchodě. |
cs |
dc.format |
94 s |
cs |
dc.format.extent |
2826637 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
internetové vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
SEO optimalizace
|
cs |
dc.subject |
PPC systém
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
search engines
|
en |
dc.subject |
SEO optimization
|
en |
dc.subject |
PPC system
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
websites
|
en |
dc.subject |
online store
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení povědomí o internetovém obchodě Nebenakupu.cz s využitím internetového marketingu |
cs |
dc.title.alternative |
Raising Awareness of the Nebenakupu.cz Online Store by Using Online Marketing |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čada, Jan |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create an awareness rising project for an online store Nebenakupu.cz by using online marketing. The first part of the thesis is theoretical and includes literature review of online marketing focused on marketing communication, social media marketing, Internet search engines and search engine optimization. The practical part is focused on Nebenakupu.cz?s online marketing current condition, SWOT analysis and competition analysis. The last part of the thesis describes creation of a project, which helps to improve current condition of online marketing, and that way awareness rising of the online store based on the data gained through the analysis mentioned above. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29670
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account