Projekt zvýšení povědomí o internetovém obchodě Nebenakupu.cz s využitím internetového marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení povědomí o internetovém obchodě Nebenakupu.cz s využitím internetového marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Dědic, Lukáš
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:55:35Z
dc.date.available 2013-10-11T01:55:35Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23994
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení povědomí o internetovém obchodě Nebenakupu.cz s využitím internetového marketingu. První část diplomové práce, teoretická, obsahuje literární rešerši o internetovém marketingu, se zaměřením na marketingovou komunikaci, marketing v sociálních sítích a internetových vyhledávačích a SEO optimalizaci pro internetové vyhledávače. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu internetového marketingu Nebe-nakupu.cz, SWOT analýzu a analýzu konkurence. Poslední částí diplomové práce je vytvoření samotného projektu na zlepšení současného stavu internetového marketingu a tím i zvýšení povědomí o internetovém obchodě. cs
dc.format 94 s cs
dc.format.extent 2826637 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject internetové vyhledávače cs
dc.subject SEO optimalizace cs
dc.subject PPC systém cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject Internet en
dc.subject online marketing en
dc.subject search engines en
dc.subject SEO optimization en
dc.subject PPC system en
dc.subject social networks en
dc.subject websites en
dc.subject online store en
dc.title Projekt zvýšení povědomí o internetovém obchodě Nebenakupu.cz s využitím internetového marketingu cs
dc.title.alternative Raising Awareness of the Nebenakupu.cz Online Store by Using Online Marketing en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čada, Jan
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create an awareness rising project for an online store Nebenakupu.cz by using online marketing. The first part of the thesis is theoretical and includes literature review of online marketing focused on marketing communication, social media marketing, Internet search engines and search engine optimization. The practical part is focused on Nebenakupu.cz?s online marketing current condition, SWOT analysis and competition analysis. The last part of the thesis describes creation of a project, which helps to improve current condition of online marketing, and that way awareness rising of the online store based on the data gained through the analysis mentioned above. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29670
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
dědic_2013_dp.pdf 2.695Mb PDF View/Open
dědic_2013_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
dědic_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account