dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Bočkayová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:54:13Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:54:13Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23992
|
|
dc.description.abstract |
Diplomové práce se soustředí na vypracování projektu zlepšení služeb poskytovaných Ro-dinným zábavním parkem Galaxie. Teoretická část obsahuje poznatky z marketingu služeb se zaměřením na marketingový mix služeb, marketingové analýzy a řízení služeb. V analytické části je nejprve popsána společnost Eurogalaxie s.r.o. vlastnící zábavní park a na základě zvolených analýz jsou zhodnoceny vnější faktory. Služby zábavního parku jsou zhodnoceny pomocí výzkumu spokojenosti zákazníka a mystery shoppingu. Výsledky SWOT analýzy jsou podkladem pro vypracování projektu, který je podroben časové, fi-nanční i rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
109 s. (23 628 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2321169 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
výzkum spokojenosti zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
SWOT analyses
|
en |
dc.subject |
Porter analyses
|
en |
dc.subject |
research of customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení služeb poskytovaných zábavním parkem Galaxie |
cs |
dc.title.alternative |
The Project to Improve Services Provided by Entertaiment Park Galaxie. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Blahuš, Radek |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Diploma thesis is aimed at devising the project on improving services provided by the Galaxie Family amusement park. The theoretical part includes some knowledge of service marketing with a focus on service marketing mix, marketing analyses and service ma-nagement. The analytical part describes the company Eurogalaxie Ltd. , the owner of the theme park, and consequently, it deals with external factors that are evaluated on the basis of selected analyses. The theme park services are evaluated by means of the research focu-sed on customer satisfaction and mystery shopping. The results of the SWOT analysis are the basis for the development of the project which is subject to time, financial and risk ana-lyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29665
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|