dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Kaňoková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:50:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:50:50Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23988
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce prezentuje projekt přípravy a realizace Mezinárodní konference marke-tingu a propagace v cestovním ruchu ? AdCamp 2013. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na vymezení základních pojmů z oblasti kongresového cestovního ruchu, heritage turismu a následně se zabývá popisem jednotlivých analytických metod užitých v práci. Analytická část, jejíž závěry byly podkladem pro zpracování návrhu výstupního projektu, se zaměřuje na vyhodnocení předchozích ročníků mezinárodní konference AdCamp dle stanovených kritérií. Součástí jsou rovněž analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, související s jednotlivými ročníky konference. Projektová část diplo-mové práce se zabývá zpracováním programového a organizačního konceptu mezinárodní konference AdCamp 2013. Výstupní projekt je posléze podroben rizikové a ekonomické analýze. V závěru práce je zhodnocen reálný průběh konference. |
cs |
dc.format |
115 s. |
cs |
dc.format.extent |
3127389 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kongresový cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
MICE
|
cs |
dc.subject |
heritage turismus
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní konference AdCamp
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
congress tourism
|
en |
dc.subject |
MICE
|
en |
dc.subject |
heritage tourism
|
en |
dc.subject |
the international conference AdCamp
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013 |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal and Realization Project of The International Conference Focused on Marketing and Promotion in Tourism Industry - AdCamp 2013 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vrba, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation presents a proposal and realization project of The International Conference Focused on Marketing and Promotion in Tourism Industry - AdCamp 2013. Theoretical part includes a literature search focused on the congress tourism, heritage tourism and also the description of the analytical methods applied in the diploma theses. The analytical part is concentrated on the evaluation of previous years of the international conference Adcamp according to the selected criterions. The analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats is also included in the analytical part, which conclusions were the basis for the diploma project proposal. The project part of the thesis deals with the conference program and organization scheduling. Subsequently the final project of AdCamp 2013 is processed throught risk and economic analysis and real development of the conference is appraised in the end of dissertation |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29925
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|