Využití herních prvků v event marketingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Nieslanik, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:39:41Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:39:41Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23987
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá využitím herních prvků v event marketingu. V teoretické části shr-nuje komplexní základnu zdrojů, které definují hru a její využití v marketingové komunikaci a po-máhají se zorientovat v problematice event marketingu. Praktická část se zabývá kvantitativním a kvalitativním výzkumem, který se snaží extrahovat obecně aplikovatelné ?prvky úspěšnosti? jednot-livých herních eventů. Projektová část je pak zaměřena již na konkrétní návrh eventu, který využívá herních prvků. |
cs |
dc.format |
85, |
cs |
dc.format.extent |
1288464 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
gamifikace
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
gamification
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
quantitative
|
en |
dc.subject |
qualitative
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.title |
Využití herních prvků v event marketingu |
cs |
dc.title.alternative |
Application of Gaming Principles in Event Marketing |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the use of game components (elements) in event marketing. The the-oretical part summarizes a complex base of resourses which define a game and its application in marketing communication and help to orient in event marketing issues.Practical part deals with quantitative and qualitative research, which tries to extract generally applicable "elements of success" of individual game events. Project part is focused already on a concrete event proposal, which uses game elements. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32458
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account