dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Šuranská, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:22:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:22:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23973
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá především seniory, tedy lidmi ve starobním důchodu a jejich chováním na pozici spotřebitelů, ale i zákazníků. Teoretická část se zaměřuje především na základní složky marketingu, aspekty ovlivňující spotřebitelské chování či na rozbor chování nákupního. V praktické části se pak autorka zaměřila v prvé řadě na to, proč jsou a pře-devším v budoucnu budou, senioři velice lukrativní cílovou skupinou, specifikům tohoto trhu a v neposlední řadě pak na závěry vyvozené z kvalitativního šetření, které autorka v rámci práce provedla. Výsledkem jsou pak určitá doporučení pro pracovníky marketingu, kde je uvedeno, proč právě tuto skupinu spotřebitelů neopomíjet a nač si u ní dát pozor. |
cs |
dc.format |
56 s. |
cs |
dc.format.extent |
1192299 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
shopping behavior
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
seg-mentation
|
en |
dc.title |
Senior - Zákazník budoucnosti? |
cs |
dc.title.alternative |
Senior - Customer of the Future? |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals mainly with the elderly people, i.e. people in retirement, and their behavior in the position of consumers, but also customers. The theoretical part focuses on the basic elements of marketing, the aspects influencing shopping behavior and the analysis of people?s shopping behavior. In the practical part, the author focused primarily on why the elderly people are and especially in the future will be very lucrative target group; on the specifics of this market; and on the conclusions drawn from the qualitative survey done by the author of the work. The results of the work are specific recommendations for marketing workers stating why should this group of consumers not be neglected and what to pay at-tention to when dealing with it. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32344
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-25 |
|