Senior - Zákazník budoucnosti?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Senior - Zákazník budoucnosti?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Šuranská, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:22:40Z
dc.date.available 2013-10-11T01:22:40Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23973
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá především seniory, tedy lidmi ve starobním důchodu a jejich chováním na pozici spotřebitelů, ale i zákazníků. Teoretická část se zaměřuje především na základní složky marketingu, aspekty ovlivňující spotřebitelské chování či na rozbor chování nákupního. V praktické části se pak autorka zaměřila v prvé řadě na to, proč jsou a pře-devším v budoucnu budou, senioři velice lukrativní cílovou skupinou, specifikům tohoto trhu a v neposlední řadě pak na závěry vyvozené z kvalitativního šetření, které autorka v rámci práce provedla. Výsledkem jsou pak určitá doporučení pro pracovníky marketingu, kde je uvedeno, proč právě tuto skupinu spotřebitelů neopomíjet a nač si u ní dát pozor. cs
dc.format 56 s. cs
dc.format.extent 1192299 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject senior cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject senior en
dc.subject consumer en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject target group en
dc.subject seg-mentation en
dc.title Senior - Zákazník budoucnosti? cs
dc.title.alternative Senior - Customer of the Future? en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis deals mainly with the elderly people, i.e. people in retirement, and their behavior in the position of consumers, but also customers. The theoretical part focuses on the basic elements of marketing, the aspects influencing shopping behavior and the analysis of people?s shopping behavior. In the practical part, the author focused primarily on why the elderly people are and especially in the future will be very lucrative target group; on the specifics of this market; and on the conclusions drawn from the qualitative survey done by the author of the work. The results of the work are specific recommendations for marketing workers stating why should this group of consumers not be neglected and what to pay at-tention to when dealing with it. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32344
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
šuranská_2013_bp.pdf 1.137Mb PDF View/Open
šuranská_2013_vp.pdf 65.04Kb PDF View/Open
šuranská_2013_op.pdf 55.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account