Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bočková, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Mlčák, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T00:54:22Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T00:54:22Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23955
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je přiblížit produkt dovolená na lodi a ukázat, že je tento produkt dostupný široké veřejnosti. Má práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřím na marketingový výzkum, na využití dotazníkového šetření v praxi a charakterizuji metodu mystery shopping. V praktické části popíši fungování a vývoj cestovní agentury CKM Olomouc, analyzuji výsledky provedeného mystery shoppigu u předem vybraných prodejců a vyhodnotím dotazník. |
cs |
dc.format |
70 s. (86 015 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1626750 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dovolená na lodi
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
CKM Olomouc
|
cs |
dc.subject |
cruise ships holidays
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
CKM Olomouc
|
en |
dc.title |
Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu |
cs |
dc.title.alternative |
Cruise holiday - Offer of Czech Travel Agencies and Client Awareness of this Product |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Korčáková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this dissertation is to describe the product Cruise ships holidays and show that this product is available to the general public. My work is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part will focus on marketing research, the use of questionnaires in practice and I will characterize the concept of mystery shopping. In the practical part I will describe the operation and development of travel agency CKM Olomouc, I will analyze the results of mystery shopping in sellers selected in advance, and I will evaluate the questionnaire. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32676
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account