Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bočková, Marcela
dc.contributor.author Mlčák, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-11T00:54:22Z
dc.date.available 2013-10-11T00:54:22Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23955
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je přiblížit produkt dovolená na lodi a ukázat, že je tento produkt dostupný široké veřejnosti. Má práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřím na marketingový výzkum, na využití dotazníkového šetření v praxi a charakterizuji metodu mystery shopping. V praktické části popíši fungování a vývoj cestovní agentury CKM Olomouc, analyzuji výsledky provedeného mystery shoppigu u předem vybraných prodejců a vyhodnotím dotazník. cs
dc.format 70 s. (86 015 znaků) cs
dc.format.extent 1626750 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dovolená na lodi cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject CKM Olomouc cs
dc.subject cruise ships holidays en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject tourism en
dc.subject CKM Olomouc en
dc.title Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu cs
dc.title.alternative Cruise holiday - Offer of Czech Travel Agencies and Client Awareness of this Product en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of this dissertation is to describe the product Cruise ships holidays and show that this product is available to the general public. My work is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part will focus on marketing research, the use of questionnaires in practice and I will characterize the concept of mystery shopping. In the practical part I will describe the operation and development of travel agency CKM Olomouc, I will analyze the results of mystery shopping in sellers selected in advance, and I will evaluate the questionnaire. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32676
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
mlčák_2013_bp.pdf 1.551Mb PDF View/Open
mlčák_2013_vp.pdf 672.9Kb PDF View/Open
mlčák_2013_op.pdf 505.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account