Společenská odpovědnost Českých drah

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost Českých drah

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Pališek, Emil
dc.date.accessioned 2013-10-11T00:53:20Z
dc.date.available 2013-10-11T00:53:20Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23953
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá Společenskou odpovědností státní akciové společnosti České dráhy. Snaží se najít a zhodnotit aktivity této firmy naplňující kritéria Společenské odpovědnosti firem v rovině ekonomické, sociální i environmentální. V praktické části se práce pomocí průzkumů, informací z veřejných zdrojů a dota-zování kompetentních zaměstnanců snaží odpovědět na výzkumné otázky stanovené na konci teoretické části. Dotazníkové průzkumy zjišťují, co si veřejnost pod pojmem Společenská odpovědnost firmy představuje, co od Českých drah v tomto směru očekává a zda by v jejich případě přivítala zavedení tohoto konceptu do každodenního fungování firmy. Průzkum zaměřený na neziskové organizace zase ověřuje, jak ony vnímají Společenskou odpovědnost u státních firem a zda by byly ochotny spolupracovat s nimi na společných projektech. Analýzu uzavírá rozhovor s ředitelem Českých drah, který vypovídá o jeho pohledu na problematiku Společenské odpovědnosti firem obecně i možnost zavedení konceptu CSR do fungování firmy. Zároveň rozhovor zjišťuje jeho postoj k výzkumným pro-blémům diplomové práce a samotné realizaci projektu odpovídajícího kritériím Společenské odpovědnosti firem. Projektová část představuje konkrétní projekt Veřejné galerie v prostorách olomouckého vlakových nádraží tak, aby byl prakticky použitelný ve prospěch podniku i veřejnosti. cs
dc.format 123 s. + 59 s. přílohy cs
dc.format.extent 15798839 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject České dráhy cs
dc.subject a.s. cs
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject CSR cs
dc.subject environmentální cs
dc.subject firemní občanství cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject sociální politika podniku cs
dc.subject stakeholders cs
dc.subject veřejný prostor cs
dc.subject České dráhy en
dc.subject a.s. en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject CSR en
dc.subject environmental en
dc.subject corporate citizenship en
dc.subject nonprofit organization en
dc.subject NGO en
dc.subject company's social policy en
dc.subject stakeholders en
dc.subject public space en
dc.title Společenská odpovědnost Českých drah cs
dc.title.alternative Social Responsibility of Czech Railways en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis is researching the corporate social responsibility of the state-owned jointstock company Czech Railways. It is trying to find and evaluate the activities of this company, which fulfill the criteria of the corporate social responsibility on the economic, social and environmental level. The applied part of the thesis is aiming to confirm or refute the research questions formulated in the theoretical part of the thesis. As far as methodology is concerned, I am using open source information, surveys and interviews with approved employees for my research. Questionnaire surveys are trying to track the public opinion on the corporate social responsibility, the expectations connected with the Czech Railways and on the introduction of this concept into the every-day life of the company. The NGO-focused research is trying to cover the way the NGO's perceive the corporate social responsibility in state-owned companies and if they are willing to cooperate with state-owned companies on any shared projects. An interview with the director of the Czech Railways is closing the analysis. The interview is illustrating the director's view of the corporate social responsibility issue and the option to introduce the corporate social responsibility to the company. At the same time, the interview is tracking his attitude towards to research problems of the thesis and the realization of the project itself. The project part of the thesis is introducing a concrete project of a "public gallery" in the premises of the Olomouc train stations in a way which would be feasible and beneficiary for both the company and the public. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 30974
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
pališek_2013_dp.pdf 15.06Mb PDF View/Open
pališek_2013_vp.pdf 211.2Kb PDF View/Open
pališek_2013_op.pdf 212.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account