dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Hotmar, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T00:27:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T00:27:42Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23944
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013 ? 2016. Cílem práce je vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího roz-voje firmy v oblasti vstupu na nové trhy, marketingových aktivit Práce má vnést nový pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována analýzám nezbytných pro strategické marketingové plánování. Třetí - projektová část předkládá hlavní a dílčí cíle, jejichž pomocí lze dojít k naplnění strategického plánu firmy. |
cs |
dc.format |
98 |
cs |
dc.format.extent |
3116550 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
strategický plán
|
cs |
dc.subject |
Market
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Strategy
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Strategic Plan
|
en |
dc.title |
Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016 |
cs |
dc.title.alternative |
Strategic Marketing Plan of the RIM-CZ, spol. s r. o. Company for the Years 2013-2016 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of this thesis is a strategic marketing plan of the company RIM-CZ, spol. s r. o. for the year 2013 - 2016. The aim of this thesis is to create a set of possible solutions which answers to the question of the future company development in the area of entering new markets, marketing activities, The thesis has bring a new view of the company's activities. The first part focuses on the collection of information theory. The second part is devoted to analysis necessary for strategic marketing planning. Third, project, part presents the main and partial objectives, which can help to fulfillment of the strategic plan of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32443
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|