Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Hotmar, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-11T00:27:42Z
dc.date.available 2013-10-11T00:27:42Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23944
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013 ? 2016. Cílem práce je vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího roz-voje firmy v oblasti vstupu na nové trhy, marketingových aktivit Práce má vnést nový pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována analýzám nezbytných pro strategické marketingové plánování. Třetí - projektová část předkládá hlavní a dílčí cíle, jejichž pomocí lze dojít k naplnění strategického plánu firmy. cs
dc.format 98 cs
dc.format.extent 3116550 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject trh cs
dc.subject analýza cs
dc.subject strategie cs
dc.subject marketing cs
dc.subject strategický plán cs
dc.subject Market en
dc.subject Analysis en
dc.subject Strategy en
dc.subject Marketing en
dc.subject Strategic Plan en
dc.title Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016 cs
dc.title.alternative Strategic Marketing Plan of the RIM-CZ, spol. s r. o. Company for the Years 2013-2016 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated Subject of this thesis is a strategic marketing plan of the company RIM-CZ, spol. s r. o. for the year 2013 - 2016. The aim of this thesis is to create a set of possible solutions which answers to the question of the future company development in the area of entering new markets, marketing activities, The thesis has bring a new view of the company's activities. The first part focuses on the collection of information theory. The second part is devoted to analysis necessary for strategic marketing planning. Third, project, part presents the main and partial objectives, which can help to fulfillment of the strategic plan of the company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32443
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
hotmar_2013_dp.pdf 2.972Mb PDF View/Open
hotmar_2013_vp.pdf 57.11Kb PDF View/Open
hotmar_2013_op.pdf 57.70Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account