dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Jechová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T00:26:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T00:26:31Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23942
|
|
dc.description.abstract |
Diplomový projekt se zabývá řešením obsazenosti Hotelu Vyhlídka **** v Luhačovicích za pomoci moderních marketingových nástrojů. Opírá se o teoretické poznatky o hotelo-vých službách, chování zákazníků a o teorii moderních marketingových nástrojů a jejich využití. Projektová část vychází z provedených analýz, jako jsou například analýza konku-rence, PEST analýza, SWOT analýza a analýza spokojenosti zákazníků se službami hotelu. Samotný projekt se zabývá výběrem a posouzením účinnosti zvoleného marketingového nástroje na provoz hotelu a hodnotí jej z několika hledisek: nákladového, rizikového, ekonomického a marketingového. |
cs |
dc.format |
133 s. (161 075 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
6793628 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing hotelových služeb
|
cs |
dc.subject |
slevový marketing
|
cs |
dc.subject |
slevové portály
|
cs |
dc.subject |
marketingové trendy
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of hotel services
|
en |
dc.subject |
discountmarketing
|
en |
dc.subject |
discount websites
|
en |
dc.subject |
marketing trends
|
en |
dc.title |
Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of New Marketing Tools Usage for Increasing Hotel Occupancy |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma project deals with the solution of the Vyhlídka Hotel occupancy in Luhačovice using modern marketing tools. It is based on theoretical knowledge of hotel services, customer behavior and the theory of modern marketing tools and their use. The project part is based on several analyses, such as the competition analysis, thePEST analysis,the SWOT analysis and the analysis of customersatisfaction with the hotel services. The project itself deals with the selectionand the assessment of the chosen marketing tool effectiveness for the hotel operation and assesses it from the cost, risk, econo-mic and marketing aspects. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29682
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|