Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Jechová, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-11T00:26:31Z
dc.date.available 2013-10-11T00:26:31Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23942
dc.description.abstract Diplomový projekt se zabývá řešením obsazenosti Hotelu Vyhlídka **** v Luhačovicích za pomoci moderních marketingových nástrojů. Opírá se o teoretické poznatky o hotelo-vých službách, chování zákazníků a o teorii moderních marketingových nástrojů a jejich využití. Projektová část vychází z provedených analýz, jako jsou například analýza konku-rence, PEST analýza, SWOT analýza a analýza spokojenosti zákazníků se službami hotelu. Samotný projekt se zabývá výběrem a posouzením účinnosti zvoleného marketingového nástroje na provoz hotelu a hodnotí jej z několika hledisek: nákladového, rizikového, ekonomického a marketingového. cs
dc.format 133 s. (161 075 znaků) cs
dc.format.extent 6793628 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketing hotelových služeb cs
dc.subject slevový marketing cs
dc.subject slevové portály cs
dc.subject marketingové trendy cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing of hotel services en
dc.subject discountmarketing en
dc.subject discount websites en
dc.subject marketing trends en
dc.title Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu cs
dc.title.alternative Project of New Marketing Tools Usage for Increasing Hotel Occupancy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated The diploma project deals with the solution of the Vyhlídka Hotel occupancy in Luhačovice using modern marketing tools. It is based on theoretical knowledge of hotel services, customer behavior and the theory of modern marketing tools and their use. The project part is based on several analyses, such as the competition analysis, thePEST analysis,the SWOT analysis and the analysis of customersatisfaction with the hotel services. The project itself deals with the selectionand the assessment of the chosen marketing tool effectiveness for the hotel operation and assesses it from the cost, risk, econo-mic and marketing aspects. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29682
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
jechová_2013_dp.pdf 6.478Mb PDF View/Open
jechová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
jechová_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account