dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Keresteš, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T00:11:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T00:11:50Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23938
|
|
dc.description.abstract |
Práce je analýzou uţití hry a herních systému v marketingové komunikaci značek působí-cích na trhu energetických nápojů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, jako je hra, značka a podpora prodeje, a jejich vztah k uţití her ke komunikaci značky. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a zhodnotit uţité nástroje mezi sebou. |
cs |
dc.format |
65 s (89 914 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2084436 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
nové trendy v marketingové komu-nikaci
|
cs |
dc.subject |
hry
|
cs |
dc.subject |
advergaming
|
cs |
dc.subject |
reklamní hry
|
cs |
dc.subject |
Red Bull
|
cs |
dc.subject |
Semtex
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
new trends in marketing communicati-ons
|
en |
dc.subject |
games
|
en |
dc.subject |
advergaming
|
en |
dc.subject |
Red Bull
|
en |
dc.subject |
Semtex
|
en |
dc.title |
Hry a herní systémy v marketingové komunikaci |
cs |
dc.title.alternative |
Games and Game Systems in Marketing Communications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is an analysis of the use of games and game systems of brands operating in the energy drinks market. The theoretical part defines basic concepts such as game, brand and sales support, and their relationship to the use of games to brand communication. The practical part is to answer the research questions and evaluate the use of the games among themselves. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32325
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-25 |
|