Sponzoring oděvní značky Meatfly

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring oděvní značky Meatfly

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Zaoralová, Pavla
dc.date.accessioned 2013-10-11T00:04:30Z
dc.date.available 2013-10-11T00:04:30Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23930
dc.description.abstract Tato bakalářská práce obecně charakterizuje značku jak z historického hlediska, tak i její hodnoty, proces vývoje, vizi a budování značky. Hlavní pozornost je věnována nástrojům marketingové komunikace, zejména sponzoringu. Dále pak jeho definici, typům, účinkům a aktuálním trendům ve sponzoringu, tedy i prognóze dalšího vývoje. Prakticky znázorňuje a aplikuje získané poznatky o značce a marketingové komunikaci u zvolené oděvní značky Meatfly. Provedené dotazníkové šetření se zabývá vhodností sponzoringu jako nástroje marketingové komunikace zvolené značky, jeho zaznamenáním respondenty cílové skupiny a schopností zvyšovat povědomí o značce. cs
dc.format 61 s. (89827) cs
dc.format.extent 1243971 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject vývoj cs
dc.subject vize cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject morální odpovědnost cs
dc.subject komunita cs
dc.subject brand en
dc.subject development en
dc.subject vision en
dc.subject brand building en
dc.subject brand awareness en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing communications en
dc.subject sponsorship en
dc.subject sales promotion en
dc.subject moral responsibility en
dc.subject community en
dc.title Sponzoring oděvní značky Meatfly cs
dc.title.alternative Sponzoring of the Meatfly Clothing Brand en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis charakterizes a brand in general from a historical perspective as well as its values, process of its development, its vision and brand building. The main attention is paid to marketing communication tools, particularly sponsorship. Its definition, types, effects and current trends in sponsorship and also to prognosis of a future development. Furthermore practically demonstrates and applies this knowledge of the brand and marketing communications on selected clothing brand Meatfly. A questionnaire survey covers the suitability of sponsorship as a marketing communication tool used for chosen brand, its recording by target group of respondents and its ability to increase a brand awareness. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32401
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
zaoralová_2013_bp.pdf 1.186Mb PDF View/Open
zaoralová_2013_vp.pdf 51.82Kb PDF View/Open
zaoralová_2013_op.pdf 58.77Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account