Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Šindlářová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-11T00:02:35Z
dc.date.available 2013-10-11T00:02:35Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23926
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma ?Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR? se zabývá politickým marketingem v historicky první přímé volbě prezidenta v České Republice a klade si za cíl zanalyzovat využití nástrojů komunikačního mixu třemi vybranými kandidáty, jež byli v této volbě z hlediska marketingových komunikací nejvýraznější; Karla Schwarzenberga, Miloše Zemana a Jana Fischera.; v kampani před prvním kolem volby. Komparativní analýza v praktické části práce má za úkol zjistit, zda byly v kampani využity dostupné nástroje komunikačního mixu a kdo z kandidátů jich využíval nejefektivněji. cs
dc.format 64 s. (94 650 žnaků) cs
dc.format.extent 1329886 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politický marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject přímá volba prezidenta cs
dc.subject Keywords: political marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communications mix en
dc.subject direct election of the president en
dc.title Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR cs
dc.title.alternative Marketing Communications of Presidential Elections Candidates in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis "Marketing Communications Presidental Candidates Czech Republic" dealth with political marketing in the first ever direct presidential election in the Czech republic and make an effort to analyze the use of communication mix by three candidates who were the most noticeable of marketing communications in the presidential campaign before the first round of elections - Karel Schwarzenberg, Milos Zeman, Jan Fisher. The practical part of the Bachelor thesis is comparative analysis and the task is to determine if the they used available communication mix tools in the campaign and which candidate most effectively used them. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32395
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
šindlářová_2013_bp.pdf 1.268Mb PDF View/Open
šindlářová_2013_vp.pdf 52.20Kb PDF View/Open
šindlářová_2013_op.pdf 65.29Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account