dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Šindlářová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T00:02:35Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T00:02:35Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23926
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma ?Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR? se zabývá politickým marketingem v historicky první přímé volbě prezidenta v České Republice a klade si za cíl zanalyzovat využití nástrojů komunikačního mixu třemi vybranými kandidáty, jež byli v této volbě z hlediska marketingových komunikací nejvýraznější; Karla Schwarzenberga, Miloše Zemana a Jana Fischera.; v kampani před prvním kolem volby. Komparativní analýza v praktické části práce má za úkol zjistit, zda byly v kampani využity dostupné nástroje komunikačního mixu a kdo z kandidátů jich využíval nejefektivněji. |
cs |
dc.format |
64 s. (94 650 žnaků) |
cs |
dc.format.extent |
1329886 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
přímá volba prezidenta
|
cs |
dc.subject |
Keywords: political marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
direct election of the president
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Presidential Elections Candidates in the Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis "Marketing Communications Presidental Candidates Czech Republic" dealth with political marketing in the first ever direct presidential election in the Czech republic and make an effort to analyze the use of communication mix by three candidates who were the most noticeable of marketing communications in the presidential campaign before the first round of elections - Karel Schwarzenberg, Milos Zeman, Jan Fisher. The practical part of the Bachelor thesis is comparative analysis and the task is to determine if the they used available communication mix tools in the campaign and which candidate most effectively used them. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32395
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|