Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Heger, Milan
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:59:15Z
dc.date.available 2013-10-10T23:59:15Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23920
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se chci zaměřit na zhodnocení originality v televizních reklamách firmy Škoda Auto a.s. a podle výsledků z této analýzy chci navrhnout televizní reklamu pro vybraný vůz. Teoretická část se zabývá originalitou, televizí jako médiem, televizní reklamou a automobilem jako produktem. Praktická část obsahuje informace o firmě Škoda Auto a.s. a marketingový výzkum zaměřený na vnímání originality v TV reklamě na vozy Škoda. V projektové části je návrh na televizní reklamu. cs
dc.format 83 cs
dc.format.extent 2985651 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Originalita cs
dc.subject TV reklama cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Škoda cs
dc.subject Automobilový průmysl cs
dc.subject Originality en
dc.subject TV advertisement en
dc.subject Marketing en
dc.subject Skoda en
dc.subject Automotive Industry en
dc.title Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli cs
dc.title.alternative Promotion of Škoda Automobiles, its Originality and Perception by Consumers en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated In my diploma thesis I would like to focus on analysis of originality of TV advertisements of Skoda Auto Inc. and according to results I would like to draw up TV advertisement for chosen automobile. Theoretical part focuses on originality, television as a medium, TV advertisement and automobile as a product. Practical part contains information about Skoda Auto Inc. and research about perception of originality in TV advertisement for Skoda cars. In project part there is a draft for TV advertisement en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26389
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
heger_2013_dp.pdf 2.847Mb PDF View/Open
heger_2013_vp.pdf 55.49Kb PDF View/Open
heger_2013_op.pdf 53.63Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account