Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Heger, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:59:15Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:59:15Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23920
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se chci zaměřit na zhodnocení originality v televizních reklamách firmy Škoda Auto a.s. a podle výsledků z této analýzy chci navrhnout televizní reklamu pro vybraný vůz. Teoretická část se zabývá originalitou, televizí jako médiem, televizní reklamou a automobilem jako produktem. Praktická část obsahuje informace o firmě Škoda Auto a.s. a marketingový výzkum zaměřený na vnímání originality v TV reklamě na vozy Škoda. V projektové části je návrh na televizní reklamu. |
cs |
dc.format |
83 |
cs |
dc.format.extent |
2985651 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Originalita
|
cs |
dc.subject |
TV reklama
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Škoda
|
cs |
dc.subject |
Automobilový průmysl
|
cs |
dc.subject |
Originality
|
en |
dc.subject |
TV advertisement
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Skoda
|
en |
dc.subject |
Automotive Industry
|
en |
dc.title |
Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli |
cs |
dc.title.alternative |
Promotion of Škoda Automobiles, its Originality and Perception by Consumers |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my diploma thesis I would like to focus on analysis of originality of TV advertisements of Skoda Auto Inc. and according to results I would like to draw up TV advertisement for chosen automobile. Theoretical part focuses on originality, television as a medium, TV advertisement and automobile as a product. Practical part contains information about Skoda Auto Inc. and research about perception of originality in TV advertisement for Skoda cars. In project part there is a draft for TV advertisement |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26389
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account