dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Křivohlávková, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:58:39Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:58:39Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23919
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním metody zpětného překladu. V práci je popásno, jak metoda funguje, kdy je vhodné ji používat a jaké jsou výhody jejího použití. K tomu, aby bylo metodě zpětného překladu je vysvětlen její význam v rámci mezinárodních reklamních kampaní. Analytická část práce se zabývá rozebráním reklamních kampaní tří mobilních operátorů, v rámci každého operátora dochází ke zkoumání jeho reklam z různých zemí a k posouzení, zda mobilní operátor používá metodu zpětného překladu či nikoli a pokud ji nepoužívá, je uvedeno proč. V závěrečné projektové části je navrženo, jak by mohli jednotliví mobilní operátoři metodu zpětného překladu používat a jaké výhody by jim to přineslo. Tato práce dochází k závěru, že míra využití metody zpětného překladu je u každého mobilního operátora jiná, nicméně že je vhodná pro všechny. |
cs |
dc.format |
96 s. (178 035) |
cs |
dc.format.extent |
1699390 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
metoda zpětného překladu
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
překlad
|
cs |
dc.subject |
mobilní operátor
|
cs |
dc.subject |
text
|
cs |
dc.subject |
method of back translation
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
translation
|
en |
dc.subject |
mobile operator
|
en |
dc.subject |
text
|
en |
dc.title |
The Back Translation Method |
cs |
dc.title.alternative |
The Back Translation Method |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present master thesis concentrates on method of back translation; it is described how the method works, when it is suitable to use it and what are its advantages. To explain the importance of the method, there is an explanation of a relationship between the method and international advertising campaigns. The second part of the thesis focuses on three mobile operators and analyses their advertising campaigns; for each operator there is a part analyzing its usage or not usage of the method of back translation. If the operator does not use the method, it is explained why. The last part of the present thesis deals with suggesting an appropriate usage of the method and it is explained what benefits the usage brings to the operators. The results of the thesis suggest that it is different how much individual mobile operators use the method of back translation, however that it is useful for every one of them to use the method. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26429
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|