Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Horáková, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:58:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:58:11Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23918
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje podpoře prodeje a především jedné z jejích forem, kterou jsou osobní prezentace (ochutnávky). Je rozdělena do tří částí. Teoretická, praktická a projektová část. Teoretická část se věnuje obecnému představení podpory prodeje, jejímu zařazení v rámci marketingového mixu a typům podpory prodeje. Dále specifikuje problematiku osobních prezentací (ochutnávek). Praktická část se věnuje osobním prezentacím na konkrétní značku čokolády Lindt. Popisuje a analyzuje tento typ promotion a na základě toho odpovídá na stanovené výzkumné otázky. Projektová část v souvislosti se zjištěnými skutečnostmi předkládá inovativní řešení pro možnou budoucí komunikaci značky Lindt. |
cs |
dc.format |
96 s. (128 737 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3015563 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
osobní prezentace
|
cs |
dc.subject |
ochutnávka
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelský průzkum
|
cs |
dc.subject |
Sales-Promotion
|
en |
dc.subject |
Personal Presentation
|
en |
dc.subject |
Product Tasting
|
en |
dc.subject |
Consumer Survey
|
en |
dc.title |
Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci |
cs |
dc.title.alternative |
Effectiveness of Brand Sales Promotion with Focus on Personal Presentation |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with Sales-Promotion and mainly one of its forms - personal presentations (product tasting). The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and the project part. The theoretical part focuses on the introduction of sales support, its classification within the frame of marketing mix and types of sales support. It further on specifies the matter of personal presentations (product tasting). The practical part is dedicated to personal presentations of a particular product - Lindt chocolate. It describes and analyzes this type of promotion and based on the matter, it answers the preset research questions. The project, based on the findings, presents innovative solutions for the plausible future communication of the Lindt brand. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32440
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account