Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Fojtíková, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T06:23:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T06:23:06Z |
|
dc.date.issued |
2006-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2390
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě Unikov, s.r.o. a její vliv na zavedení nového výrobku na tuzemský trh v konkurenčním prostředí trhu. Firma Unikov, s.r.o. je společnost zabývající se výrobou kovového zahradního nábytku vysoké kvality. V současnosti firma Unikov přichází na český trh s nabídkou několika no-vých typů zahradních křesel. Nejdříve jsem se v teoretické části zaměřila na danou pro-blematiku, kde jsem využila poznatky získané literaturou. Následně pak v praktické části provádím rozbor, jak jsou jednotlivé koncepce marketingové komunikace využívány ve firmě Unikov, s.r.o. V závěru své práce navrhuji firmě doporučení v oblasti marketingové-ho mixu. |
cs |
dc.format |
70 s., 10 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2321191 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Konkurence na trhu
|
cs |
dc.subject |
Analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
Kovový zahradní nábytek
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Market compatition
|
en |
dc.subject |
Analysis of the market
|
en |
dc.subject |
Garden matallic furniture
|
en |
dc.title |
Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of the influence on the firm marketing communication in the Unikov - limited liability company. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tesařík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-01-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my work is to analyse influence marketing communication of the company Unikov, Ltd. and its influence on the offering of the new product on the market. Company Unikov tries to produce metallic garden furniture of the high quality. Today's trend is the wide range of the latest types of garden armchairs. At first - in the theoretical part I paid attention to this problem where I used some firm information, materials and sources. In the second and practical part I study and analyse the fifferent marketinb communication used in Unikov, Ltd. At the end of my study I suggest for above mentioned firm the marketing mix. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2170
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account