Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Fojtíková, Jarmila
dc.date.accessioned 2010-07-14T06:23:06Z
dc.date.available 2010-07-14T06:23:06Z
dc.date.issued 2006-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2390
dc.description.abstract Cílem mé práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě Unikov, s.r.o. a její vliv na zavedení nového výrobku na tuzemský trh v konkurenčním prostředí trhu. Firma Unikov, s.r.o. je společnost zabývající se výrobou kovového zahradního nábytku vysoké kvality. V současnosti firma Unikov přichází na český trh s nabídkou několika no-vých typů zahradních křesel. Nejdříve jsem se v teoretické části zaměřila na danou pro-blematiku, kde jsem využila poznatky získané literaturou. Následně pak v praktické části provádím rozbor, jak jsou jednotlivé koncepce marketingové komunikace využívány ve firmě Unikov, s.r.o. V závěru své práce navrhuji firmě doporučení v oblasti marketingové-ho mixu. cs
dc.format 70 s., 10 s. příloh cs
dc.format.extent 2321191 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Konkurence na trhu cs
dc.subject Analýza trhu cs
dc.subject Kovový zahradní nábytek cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Market compatition en
dc.subject Analysis of the market en
dc.subject Garden matallic furniture en
dc.title Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o. cs
dc.title.alternative The analysis of the influence on the firm marketing communication in the Unikov - limited liability company. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tesařík, Jaroslav
dc.date.accepted 2006-01-30
dc.description.abstract-translated The aim of my work is to analyse influence marketing communication of the company Unikov, Ltd. and its influence on the offering of the new product on the market. Company Unikov tries to produce metallic garden furniture of the high quality. Today's trend is the wide range of the latest types of garden armchairs. At first - in the theoretical part I paid attention to this problem where I used some firm information, materials and sources. In the second and practical part I study and analyse the fifferent marketinb communication used in Unikov, Ltd. At the end of my study I suggest for above mentioned firm the marketing mix. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2170
dc.date.assigned 2005-10-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
fojtíková_2006_bp.pdfBlocked 2.213Mb PDF View/Open
fojtíková_2006_vp.pdf 1.330Mb PDF View/Open
fojtíková_2006_op.pdf 1.600Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account