Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Vybíral, Pavel
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:47:23Z
dc.date.available 2013-10-10T23:47:23Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23906
dc.description.abstract Situace v českém vzdělávacím systému je dlouhodobě neudržitelná. Za poslední desetiletí se musí stále více univerzit potýkat s klesajícím zájmem o své studijní programy ze stran uchazečů. Samotná podstata problému spočívá v krátkozraké vzdělávací politice, která nebrala v úvahu demografický vývoj a jeho implikace do budoucna. Výsledkem je stav, kdy zde jednoduše není dostatek studentů k obsazení všech otevíraných míst. Bakalářská práce je výsledkem autorovy snahy efektivně reagovat na tento problém a přijít se základním vhledem do problému pro zainteresované strany a jeho možným částečným řešením z oblasti marketingových komunikací. Praktická část práce se zaměřuje na komu-nikační aktivity v projektu PolymeryFT, jehož hlavním cílem je zkvalitňovat a zlepšovat studijní programy polymerních oborů na Univerzitě Tomáše Bati. Na této případové studii se totiž ukazuje, že je možné efektivně snížit rapidní pokles zájmu potenciálních uchazečů o studium pomocí malých, ale uvážlivých investic do integrované komunikace cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 2914258 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject terciální vzdělávání cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject konkurence ve vzdělávání cs
dc.subject nízký rozpočet cs
dc.subject generační marketing cs
dc.subject vzdělávací politika cs
dc.subject PolymeryFT cs
dc.subject tertiary education en
dc.subject marketing strategies en
dc.subject effectiveness en
dc.subject knowledge competition en
dc.subject low budget en
dc.subject generational marketing en
dc.subject education policy en
dc.subject PolymeryFT en
dc.title Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ cs
dc.title.alternative Effectiveness of a Low-Cost Communication Campaign Targeted on Applicants for a Full-Time Undergraduate Degree Programme en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated The situation in the Czech educational system is no longer sustainable. For the last decade more and more universities have to face an increasing lack of interest in their study pro-grams. The very essence of this problem lies in a shortsighted education policy which does not consider demographics and its related aspects in near future. The result is simple ? there are not enough students to occupy all the university chairs. This bachelor thesis is a result of author's efforts to respond to this problem and to come up with a basic understanding for stakeholders and a possible partial solution from the area of marketing communication. The practical part itself focuses on communication activities in PolymeryFT project, whose main goal is to improve the study program of polymer materials at TBU. This case study shows that it is possible to slow down the rapid decline in interest of candidates by using small but deliberate investments in integrated communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32353
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
vybíral_2013_bp.pdf 2.779Mb PDF View/Open
vybíral_2013_vp.pdf 53.09Kb PDF View/Open
vybíral_2013_op.pdf 54.12Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account