Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Vybíral, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:47:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:47:23Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23906
|
|
dc.description.abstract |
Situace v českém vzdělávacím systému je dlouhodobě neudržitelná. Za poslední desetiletí se musí stále více univerzit potýkat s klesajícím zájmem o své studijní programy ze stran uchazečů. Samotná podstata problému spočívá v krátkozraké vzdělávací politice, která nebrala v úvahu demografický vývoj a jeho implikace do budoucna. Výsledkem je stav, kdy zde jednoduše není dostatek studentů k obsazení všech otevíraných míst. Bakalářská práce je výsledkem autorovy snahy efektivně reagovat na tento problém a přijít se základním vhledem do problému pro zainteresované strany a jeho možným částečným řešením z oblasti marketingových komunikací. Praktická část práce se zaměřuje na komu-nikační aktivity v projektu PolymeryFT, jehož hlavním cílem je zkvalitňovat a zlepšovat studijní programy polymerních oborů na Univerzitě Tomáše Bati. Na této případové studii se totiž ukazuje, že je možné efektivně snížit rapidní pokles zájmu potenciálních uchazečů o studium pomocí malých, ale uvážlivých investic do integrované komunikace |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
2914258 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
terciální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
konkurence ve vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
nízký rozpočet
|
cs |
dc.subject |
generační marketing
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací politika
|
cs |
dc.subject |
PolymeryFT
|
cs |
dc.subject |
tertiary education
|
en |
dc.subject |
marketing strategies
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
knowledge competition
|
en |
dc.subject |
low budget
|
en |
dc.subject |
generational marketing
|
en |
dc.subject |
education policy
|
en |
dc.subject |
PolymeryFT
|
en |
dc.title |
Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Effectiveness of a Low-Cost Communication Campaign Targeted on Applicants for a Full-Time Undergraduate Degree Programme |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The situation in the Czech educational system is no longer sustainable. For the last decade more and more universities have to face an increasing lack of interest in their study pro-grams. The very essence of this problem lies in a shortsighted education policy which does not consider demographics and its related aspects in near future. The result is simple ? there are not enough students to occupy all the university chairs. This bachelor thesis is a result of author's efforts to respond to this problem and to come up with a basic understanding for stakeholders and a possible partial solution from the area of marketing communication. The practical part itself focuses on communication activities in PolymeryFT project, whose main goal is to improve the study program of polymer materials at TBU. This case study shows that it is possible to slow down the rapid decline in interest of candidates by using small but deliberate investments in integrated communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32353
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account