Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Raková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:46:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:46:44Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23905
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na repro-dukční medicínu" je zaměřená na vytvoření marketingových strategií, které mají zajistit zvýšení počtu klientů dané kliniky, a to zejména ze zahraniční. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. V teoretické části je na základě dostupných literárních a internetových zdrojů popsána reprodukční medicína a marketing, včetně marketingových strategií. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je zhodnocena spokojenost stávajících klientů kliniky a navrženo řešení na jejich rozšíření. Projektová část pak obsahuje marketingové strategie, jimiž lze docílit stanovené vize firmy. |
cs |
dc.format |
106 (112 118) |
cs |
dc.format.extent |
2739708 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
asistovaná reprodukce
|
cs |
dc.subject |
neplodnost
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
zahraničí
|
cs |
dc.subject |
assisted reproduction
|
en |
dc.subject |
infertility
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategies
|
en |
dc.subject |
foreign countries
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Strategy Project of Private Institutions for Reproductive Medicine |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
"The project of the marketing strategy for institution specialised in reproductive medicine" is focused on creating new marketing strategies in aim to ensure increased number of cli-ents of this clinic especially clients from abroad. The work is divided it to two parts: the theoretic part and practical part. In the theoretic part are described the reproductive medicine and marketing including marketing strategies. Information used is based on literary and internet sources. In the analytic part is the cur-rents clientele satisfaction evaluated and a solution for clientele expansion is proposed. The project part contains marketing strategies which could attain determined company vi-sions. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24037
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account