Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Marešová, Kamila
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:43:50Z
dc.date.available 2013-10-10T23:43:50Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23901
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je shrnout historii společnosti Baťa a popsat život a názory jejího zakladatele Tomáše Bati a popsat jeho přínos v rámci propagace a reklamy. V teoretické části je provedena historická rešerše zabývající se historií, vznikem a úspěchy společnosti Baťa, životem a názory jejího zakladatele Tomáše Bati a je v ní také popsána stručná historii propagace a reklamy na našem území v omezeném časovém období. V praktické části práce přinese souhrn propagačních metod společnosti Baťa a poté je srovná s dobovými materiály a se současnými propagačními metodami společnosti. Na závěr bude provedeno dotazníkové šetření ohledně povědomí o životě Tomáše Bati. cs
dc.format 75 cs
dc.format.extent 2543799 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Tomáš Baťa cs
dc.subject Baťa cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject propagační materiály cs
dc.subject Tomas Bata en
dc.subject Bata en
dc.subject Propagation en
dc.subject Advertising en
dc.subject Promotional materials en
dc.title Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace cs
dc.title.alternative Tomas Bata as a Pioneer and Innovator of Promotion en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to summarize the history of Bata and describe the life and ideas of its founder Tomas Bata and determine its contribution to the promotion and advertising. In the theoretical part the historical research dealing with the history, creation and success of Bata, life and beliefs of its founder Tomas Bata. It also describes the brief history of the promotion and advertising of our country in a limited period of time. The practical part will summarize the Bata company promotional methods and then com-pare them with contemporary materials and with the current methods of promotion. At the end of the questionnaire survey regarding awareness about the life of Tomas Bata. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32331
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
marešová_2013_bp.pdf 2.425Mb PDF View/Open
marešová_2013_vp.pdf 322.0Kb PDF View/Open
marešová_2013_op.pdf 54.42Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account