[NEOBHÁJENO] Město jako značka

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Město jako značka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Ondrová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:38:56Z
dc.date.available 2013-10-10T23:38:56Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23895
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje vnímání města jako značky. Stejně jako pro obchodní značku znamená její budování a positioning zvýšený zisk peněz, lehčí zapamatovatelnost, kladné asociace a loajální chování při nákupu, můžeme tyto hodnoty převést na město. Ač si to mnozí nemusejí uvědomit, města mají spoustu konkurence ? bojují mezi sebou o obyvatele, investory či turisty. Vytvoření jedinečné značky města a její správné umístění v mysli příjemce se městu mnohonásobně vrátí. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 2557453 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject brand cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject branding cs
dc.subject město cs
dc.subject city branding cs
dc.subject poziční strategie cs
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject city branding en
dc.subject positioning en
dc.subject brand promise en
dc.title [NEOBHÁJENO] Město jako značka cs
dc.title.alternative City Branding en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is dedicated to the perception of city as a brand. As for the corporate brand branding and positioning mean increased profits, easier memorability, positive associations and loyal purchasing behavior, we can use these values to convert to the city. While many do not realize that cities also have a lot of competition ? they are fighting among themselves for residents, investors and tourists. Create a unique brand of its correct location in the mind of recipientit will returnt o the city many times in profits and so. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result neobhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/224 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26437
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2013-04-19
local.subject města cs
local.subject teritoriální marketing cs
local.subject regionální značky cs
local.subject cities and towns en
local.subject regional marketing en
local.subject regional brands en


Files in this item

Files Size Format View
ondrová_2013_dp.pdf 2.438Mb PDF View/Open
ondrová_2013_vp.pdf 52.10Kb PDF View/Open
ondrová_2013_op.pdf 82.86Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account