Klima školy z pohledu učitelu a žáků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ernest, Barbara
|
|
dc.contributor.author |
Kavan, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T06:22:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T06:22:09Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2388
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce si klade za cíl prezentovat současné poznatky spojené s problematikou klimatu školy tak, jak je tento pojem chápán v současné pedagogicko-psychologické literatuře. Její teoretická část se zabývá vymezením a teoretickými souvislostmi pojmu "klima školy" a referuje dále o specifických tématech jako jsou různé aspekty klimatu školy, možnosti a metody jeho studia atp. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu, kterého cílem bylo explorovat, jak vnímají klima školy žáci a učitelé konkrétní střední školy a na-kolik se jejich pohled shoduje. |
cs |
dc.format |
46 |
cs |
dc.format.extent |
984744 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
klima učitelského sboru
|
cs |
dc.subject |
klima třídy
|
cs |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
climate of teaching staff
|
en |
dc.subject |
class climate
|
en |
dc.title |
Klima školy z pohledu učitelu a žáků |
cs |
dc.title.alternative |
School climate |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2006-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this bachelor thesis is to present relevant psychological and pedagogical knowledge related to the topic of school climate. The theoretical part is focused on defini-tion of this term and its theoretical framework as well as on specific topics such as different aspects of school climate, possibilities and methods of its study In the empirical part there are presented results of the research, which aim was to explore the climate of the par-ticular high school from the students'and teachers'point of view. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4230
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account