dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Žirovnický, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:30:47Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:30:47Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23884
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá propagací Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava a to především pomocí studentského projektu Němá tvář. Teoretická část objasňuje základy nestátního neziskového sektoru a vymezuje pojmy z oblasti marketingové komunikace v neziskových organizacích. V praktické části jsou popsány veškeré marketingové aktivity projektu Němá tvář i samotného Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava. Významnou částí práce je vyhodnocení výzkumu, který se zabývá vnímáním dvou různých pojetí propagačních plakátů na zvířecí útulky a zjišťuje, jaké má zpracování vliv na pocity, představy a rozhodování v otázce pomoci opuštěným zvířatům z útulků. |
cs |
dc.format |
53 s. (75 321 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2262001 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava
|
cs |
dc.subject |
Němá tvář
|
cs |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing of non-profit organizati-ons
|
en |
dc.subject |
promotion mix
|
en |
dc.subject |
psychology of advertising
|
en |
dc.subject |
Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava
|
en |
dc.subject |
Němá tvář
|
en |
dc.title |
Propagace Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava pomocí projektu Němá tvář |
cs |
dc.title.alternative |
Promotion of Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava Animal Shelter by the Němá tvář project |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is looking into the Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava promoti-on, which is realized mainly with the help of a student project Němá tvář. The theoretical part clarifies basics of the non-profit sector and specifies terms from the field of marketing communications in the non-profit organizations. In the practical part all marketing activi-ties of the project Němá tvář and of the Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava itself are described. The evaluation of a research, which focuses on the perception of two different approaches to promotion posters for animal shelters and discovers what effect the arran-gement of the posters has on feelings, images and decision making in the issue of helping abandoned animals from shelters, is a significant part of this thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32357
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-25 |
|