Projekt marketingové komunikace firmy Biovit Impex Co. čr, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace firmy Biovit Impex Co. čr, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Vychodilová, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:27:05Z
dc.date.available 2013-10-10T23:27:05Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23880
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu pro budování značky Swissherbal, pod kterou na trhu vystupuje firma Biovit Impex Co. ČR, s.r.o. Firma se zabývá distribucí a prodejem potravinových doplňků z Kanady. Po položení teoretických základů daného problému, práce obsahuje analýzu marketingového komunikačního mixu společnosti a výsledky dotazníkového šetření mezi veřejností. Na základě těchto výsledků byla vypracována SWOT analýza a projektová část, která se zabývá právě budováním značky pomocí propagace upravených webových stránek a přítomnosti na sociálních sítích. cs
dc.format 100 s. cs
dc.format.extent 3336176 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject potravinové doplňky cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject SEO cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject dietary supplements en
dc.subject brand building en
dc.subject webpages en
dc.subject SEO en
dc.subject social networks en
dc.title Projekt marketingové komunikace firmy Biovit Impex Co. čr, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project on Marketing Communication of Biovit Impex Co.ČR, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zapletalová, Anna
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with proposal of project for brand building of Swissherbal, that is a market brand for Biovit Impex Co. ČR, s.r.o. company. This company is distributing and selling dietary supplements from Canada. After giving theoretical groundings this thesis analyzes marketing communicational mix of company and results of public research. There is a SWOT analyzes based on the results and a project part that deals with brand building while using updated webpages and presence on social networks. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29653
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
vychodilová_2013_dp.pdf 3.181Mb PDF View/Open
vychodilová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
vychodilová_2013_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account