Projekt marketingové komunikace firmy Biovit Impex Co. čr, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Vychodilová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:27:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:27:05Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23880
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu pro budování značky Swissherbal, pod kterou na trhu vystupuje firma Biovit Impex Co. ČR, s.r.o. Firma se zabývá distribucí a prodejem potravinových doplňků z Kanady. Po položení teoretických základů daného problému, práce obsahuje analýzu marketingového komunikačního mixu společnosti a výsledky dotazníkového šetření mezi veřejností. Na základě těchto výsledků byla vypracována SWOT analýza a projektová část, která se zabývá právě budováním značky pomocí propagace upravených webových stránek a přítomnosti na sociálních sítích. |
cs |
dc.format |
100 s. |
cs |
dc.format.extent |
3336176 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
potravinové doplňky
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
dietary supplements
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
webpages
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace firmy Biovit Impex Co. čr, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project on Marketing Communication of Biovit Impex Co.ČR, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zapletalová, Anna |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with proposal of project for brand building of Swissherbal, that is a market brand for Biovit Impex Co. ČR, s.r.o. company. This company is distributing and selling dietary supplements from Canada. After giving theoretical groundings this thesis analyzes marketing communicational mix of company and results of public research. There is a SWOT analyzes based on the results and a project part that deals with brand building while using updated webpages and presence on social networks. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29653
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account