Marketingové komunikace oděvní značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace oděvní značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Šulíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:22:10Z
dc.date.available 2013-10-10T23:22:10Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23876
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci užívané v módním průmyslu se zaměřením na španělskou oděvní značku Zara. Účelem této práce je vymezit užití marketingové komunikace v oblasti oděvního průmyslu a následně zmapovat užité komunikační nástroje společnosti Zara na českém trhu. Hlavním cílem této práce je vyhodnocení vnímání těchto komunikačních nástrojů spotřebiteli a také posouzení vnímání komunikovaného obsahu. Práce je rozdělena na dva oddíly: teoretickou a praktickou část. První oddíl se věnuje definování stěžejních marketingových pojmů s ohledem na módní průmysl. Druhá část se zabývá charakteristikou marketingového a komunikační mixu společnosti Zara. Práce také obsahuje výsledky marketingové výzkumu týkajícího se povědomí českých spotřebitelů o užitých komunikačních nástrojích společnosti Zara na českém trhu. cs
dc.format 89 s. (14550 znaků cs
dc.format.extent 3824090 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Móda cs
dc.subject oděv cs
dc.subject oděvnictví cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix marketingové komunikace cs
dc.subject komu-nikační mix cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject vizuální merchandising cs
dc.subject POS cs
dc.subject obchodní výlohy cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject webové prezentace cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject ZARA cs
dc.subject Fashion en
dc.subject clothes en
dc.subject clothing en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject commu-nication mix en
dc.subject online marketing en
dc.subject sales promotion en
dc.subject visual merchandising en
dc.subject POS en
dc.subject window dis-plays en
dc.subject social networks en
dc.subject web presentations en
dc.subject mobile applications en
dc.subject ZARA en
dc.title Marketingové komunikace oděvní značky cs
dc.title.alternative Marketing Communications of a Fashion Brand en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The key theme of this bachelor thesis is a description of marketing communication used in the fashion industry with a closer focus on the Spanish clothing brand Zara. The main aim for this work is to analyse and define the tools of marketing communications used by Zara and subsequently evaluate their common knowledge and knowledge of their content among its recipients by the assistance of quantitative survey. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. First part is dedicated to describing the crucial marketing terms with focus on the fashion industry. Second part deals with characteristic of marketing and communications mix of Zara. The outcome of the marketing research regarding awareness of the marketing tools used by Zara among Czech consumers is included in this thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32343
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
šulíková_2013_bp.pdf 3.646Mb PDF View/Open
šulíková_2013_vp.pdf 54.14Kb PDF View/Open
šulíková_2013_op.pdf 212.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account