Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skalka, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Pelikán, Hugo
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:21:30Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:21:30Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23875
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji, blíže se věnuje nárokům na kvalitní webové stránky a zmiňuje specifika marketingu v sektoru ubytovacích služeb. Podává základní informace o metodách marketingového výzkumu dále aplikovaných v praktické části. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zkoumá využívání internetového marketingu v sektoru ubytovacích služeb, reflektuje postoje podnikatelů a nahlíží na ně analyticky. Dále se zabývá hodnocením kvality webových prezentací, jakožto základního kamene firemní komunikace na internetu. Vyhodnocuje výstupy a konfrontuje je s aktuálními trendy online marketingu a tvorby webových stránek s důrazem na specifika ubytovacích služeb. |
cs |
dc.format |
70 s. (76 630 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1742671 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Ubytovací služby
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
dotazníkový průzkum
|
cs |
dc.subject |
Accommodation services
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení |
cs |
dc.title.alternative |
Internet Marketing of Collective Accommodation Facilities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barboříková, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis deals with internet marketing and its tools. It is engaged in quality website requirements and it mentions marketing particularities in the accommodation service sector. It provides basic information about methods of marketing research applied further on in the practical part. The practical part, using a questionnaire, examines the use of Internet marketing in the accommodation service sector. It reflects the attitudes of entrepreneurs and looks at them analytically. Furthermore, it evaluates the quality of websites, as the core of corporate communications on the Internet. It evaluates outputs and confronts them with the latest trends in online marketing and creating of websites, with the emphasis on the accommodation service sector. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32678
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account