dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Rambousek, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:20:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:20:06Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23872
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou zdravého životního stylu. Speciálně se zaměřuje na využití komunikačních aktivit právě v rámci tohoto oboru. Teoretická část rozebírá a objasňuje klíčové pojmy komunikačního mixu a základní definice zdraví a zdravého životního stylu. Praktická část pak interpretuje výsledky průzkumné sondy, kterou autor provedl v roce 2013. Sonda je zaměřena na to, jakým způsobem re-spondenti přistupují ke svému osobnímu životnímu stylu a jakým způsobem se v tomto ohledu nechávají ovlivňovat reklamním sdělením. V závěru sondy autor popisuje kampaň BeBe Dobré ráno ? Hnutí za dobrou snídani. U této zkoumá, do jaké míry se respondentům dostala do povědomí, popř. ovlivnila jejich nákupní chování. |
cs |
dc.format |
58 |
cs |
dc.format.extent |
2606788 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zdravý životní styl
|
cs |
dc.subject |
zdraví
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
BeBe Dobré ráno
|
cs |
dc.subject |
healthy lifestyle
|
en |
dc.subject |
health
|
en |
dc.subject |
psychology of advertising
|
en |
dc.subject |
tools of the communication mix
|
en |
dc.subject |
BeBe Dobré ráno
|
en |
dc.title |
Komunikace zdravého životního stylu |
cs |
dc.title.alternative |
Communication of a Healthy Lifestyle |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is looking into the issues of healthy lifestyle. It particularly focuses on the usage of communication activities in this field. The theoretical part analyses and clarifies key terms of the communication mix and basic definitions of health and healthy lifestyle. The practical part construes results of a survey, which was held by the author in 2013. The survey focuses on ways of how the respondents are approaching their personal lifestyle and how they are influenced by advertising and its message in this aspect. In conclusion of the survey the author describes Bebe Dobré ráno ? Hnutí za dobrou snídani campaign and explores to what extent the campaign got to general awareness of the respondents or alternatively influenced their shopping behaviour. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32333
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-25 |
|