Image Strany svobodných občanů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image Strany svobodných občanů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Štěpán, Jiří
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:15:49Z
dc.date.available 2013-10-10T23:15:49Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23867
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a image. V teoretické části popi-suje principy a metody politického marketingu, zabývá se pojmem značka a jeho aplikací na politickou stranu a popisuje image značky a metody jejího měření. Praktická část práce představuje vybranou politickou stranu, Stranu svobodných občanů, a popisuje a analyzuje její komunikaci ve vztahu k image. Dále práce obsahuje výzkum image Strany svobodných občanů a návrhy pro zlepšení image strany. cs
dc.format 65 s. (81 000 znaků) cs
dc.format.extent 1853836 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politický marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject image cs
dc.subject politická strana cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject politický trh cs
dc.subject Strana svobodných občanů cs
dc.subject political marketing en
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject political party en
dc.subject communication en
dc.subject political market en
dc.title Image Strany svobodných občanů cs
dc.title.alternative Image of the Strana Svobodných Občanů Political Party en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis deals with political marketing and image. The theoretical part describes the principles and methods of political marketing, deals with the concept of brand and its ap-plications to a political party and describes the brand image and methods of its measure-ment. The practical part introduces a selected political party, Strana svobodných občanů, and describes and analyzes its communication in relation to the image. The work includes research on the image of Strana svobodných občanů and suggestions for improving the image of the party. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32340
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
štěpán_2013_bp.pdf 1.767Mb PDF View/Open
štěpán_2013_vp.pdf 52.27Kb PDF View/Open
štěpán_2013_op.pdf 53.48Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account