Projekt zatraktivnění značky pro potencionální klienty MPU
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Černíková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:54:55Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:54:55Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23854
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je přiblížit značku Moravského peněžního ústavu -spořitelního družstva (dále jen MPU) a částečně zjistit její postavení mezi potencionálními klienty. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti značky, fungování finančního systému, bankovního marketingu a marketingového výzkumu. V praktické části je představena a analyzována společnost, která je předmětem následného marketingového výzkumu prove-deného pomocí dotazníkového šetření, zaměřeného na zjištění povědomí o společnosti mezi konečnými spotřebiteli. Analýzy jsou zaměřeny na postavení MPU v konkurenčním prostředí, jejím povědomí v myslích spotřebitelů aj. Výsledkem je následné šetření, jež poskytuje ucelený pohled na značku MPU a konečná doporučení, jak zvýšit její atraktivitu. |
cs |
dc.format |
110 s. (163 649 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2937233 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
loajalita ke značce
|
cs |
dc.subject |
finanční instituce
|
cs |
dc.subject |
bankovní marketing
|
cs |
dc.subject |
principy marketingu
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
4P
|
cs |
dc.subject |
7P
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
brand loyalty
|
en |
dc.subject |
financial institutions
|
en |
dc.subject |
banking marketing
|
en |
dc.subject |
marketing principles
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
4P
|
en |
dc.subject |
7P
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Projekt zatraktivnění značky pro potencionální klienty MPU |
cs |
dc.title.alternative |
Project More Attractive Brand to Potecial Clients MPU |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jangl, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to introduce the brand Moravský peněžní ústav - spořitelní družstvo (hereinafter referred MPU) and find out its position among potential clients. The theoretical part consists of knowledge of brands, financial system, banking marketing and marketing research. In the practical part is analyzed company which is subject to subsequent market research conducted through a questionnaire survey aimed at establishing awareness of the company among final consumer. The analyses are focused on the status of the MPU in the competitive environment, the awareness in the minds of consumers, The result of the subsequent investigation provides a holistic view of the brand MPU and final recommendations on how to increase its attractiveness. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29551
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account