Komunikace cenových změn produktů firmy Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace cenových změn produktů firmy Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hoferková, Eva
dc.contributor.author Pekařová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:52:42Z
dc.date.available 2013-10-10T22:52:42Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23851
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou situaci ve firmě Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s.r.o. ve Vizovicích s ohledem na vzrůstající cenovou hladinu. Úkolem práce je také vyhodnotit zjištěné informace tak, aby posloužily pro rozvoj a růst firmy. Hlavní dělení práce lze shrnout na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části nalezneme výklad odborných pojmů. Tyto informace poslouží jako teoretický podklad pro část praktickou. V ní pak bude proveden popis firmy a následující analýzy: SWOT analýza, analýza zákazníků a konkurentů. Dále bude provedena marketingová sonda v podobě dotazníku. Na závěr bude shrnuto vyhodnocení, vlastní řešení a návrhy. cs
dc.format 70 s. (95 378) cs
dc.format.extent 2014241 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject analýza zákazníků cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject cena cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Customer Analysis en
dc.subject Competition Analysis en
dc.subject Questionnaire en
dc.subject Price en
dc.subject Communication en
dc.title Komunikace cenových změn produktů firmy Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o cs
dc.title.alternative Communication of Price Changes for Products of Company Přírodní Pečivo Staňka Elšíková, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2013-05-30
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor?s thesis is to analyse the current marketing situation in the company Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s.r.o. in Vizovice town with regard to increasing prices. The major task of this report is also to evaluate researched data in order to provide a source for company?s further development and growth. This thesis can be divided into two parts, theoretical and practical part. Important technical terms are explained and interpreted in the theoretical part. This information is used as a theoretical base for the practical section. In the second part company description and following analysis are carried out: SWOT analysis, customer analysis and analysis of selected competitors. The practical part also includes performed marketing survey in the form of questionnaire. Final summary contains all evaluations, my own solution and suggestions. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32677
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
pekařová_2013_bp.pdf 1.920Mb PDF View/Open
pekařová_2013_vp.pdf 594.2Kb PDF View/Open
pekařová_2013_op.pdf 709.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account