Komunikace cenových změn produktů firmy Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hoferková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Pekařová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:52:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:52:42Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23851
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou situaci ve firmě Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s.r.o. ve Vizovicích s ohledem na vzrůstající cenovou hladinu. Úkolem práce je také vyhodnotit zjištěné informace tak, aby posloužily pro rozvoj a růst firmy. Hlavní dělení práce lze shrnout na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části nalezneme výklad odborných pojmů. Tyto informace poslouží jako teoretický podklad pro část praktickou. V ní pak bude proveden popis firmy a následující analýzy: SWOT analýza, analýza zákazníků a konkurentů. Dále bude provedena marketingová sonda v podobě dotazníku. Na závěr bude shrnuto vyhodnocení, vlastní řešení a návrhy. |
cs |
dc.format |
70 s. (95 378) |
cs |
dc.format.extent |
2014241 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza zákazníků
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Customer Analysis
|
en |
dc.subject |
Competition Analysis
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.subject |
Price
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.title |
Komunikace cenových změn produktů firmy Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o |
cs |
dc.title.alternative |
Communication of Price Changes for Products of Company Přírodní Pečivo Staňka Elšíková, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2013-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this bachelor?s thesis is to analyse the current marketing situation in the company Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s.r.o. in Vizovice town with regard to increasing prices. The major task of this report is also to evaluate researched data in order to provide a source for company?s further development and growth. This thesis can be divided into two parts, theoretical and practical part. Important technical terms are explained and interpreted in the theoretical part. This information is used as a theoretical base for the practical section. In the second part company description and following analysis are carried out: SWOT analysis, customer analysis and analysis of selected competitors. The practical part also includes performed marketing survey in the form of questionnaire. Final summary contains all evaluations, my own solution and suggestions. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32677
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account