Využití eye trackingu v internetovém marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití eye trackingu v internetovém marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Marvan, Lukáš
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:51:58Z
dc.date.available 2013-10-10T22:51:58Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23850
dc.description.abstract Teoretická část práce shrnuje dosavadní historii a poznatky týkající se využití eye trackingu jak obecně, tak jeho použití pro výzkum v oblasti elektronického marketingu, tedy např. pro měření internetových stránek nebo direct mailových kampaní. Praktická část práce popisuje realizované měření oční kamerou na vybraných typických příkladech elektronických komunikátů s cílem zjistit, jaké grafické a obsahové prvky ovlivňují pohledy a pozornost jejich čtenářů. Cílem projektové části práce je sestavení sady metodických rad a pokynů pro tvůrce elektronických komunikátů, opírající se o výsledky měření a jejich analýzy provedené v praktické části práce a naplánování směřování dalšího výzkumu. cs
dc.format 125 s. (122 233 znaků) cs
dc.format.extent 5085486 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject oční kamera cs
dc.subject on-line cs
dc.subject internet cs
dc.subject marketing cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject návrhové vzory cs
dc.subject eye tracking en
dc.subject on-line en
dc.subject internet en
dc.subject marketing en
dc.subject research en
dc.subject design patterns en
dc.title Využití eye trackingu v internetovém marketingu cs
dc.title.alternative Use of Eye Tracking in Internet Marketing en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated The Theoretical Part of the Thesis summarizes the history as well as the main findings concerning the use of Eye Tracking. It describes Eye Tracking in general terms as well as its specific use in the on-line marketing. There are for example descriptions of Eye Tracking used for measurement of web pages or direct mail campaigns. In the Practical Part of the Thesis you can find a description of an eye tracking measurement realised on a number of chosen typical on-line presentations. The aim of the measurements was to determine whether and/or which graphical and content items influence the readers' attention and focus. The Project Part of the Thesis consists of a set of pieces of methodological advice for those preparing on-line presentations. They are based on the findings and their analysis presented in the Practical Part of the Thesis. The Project Part of the Thesis can be used to conduct another or consecutive eye tracking research. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32507
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
marvan_2013_dp.pdf 4.849Mb PDF View/Open
marvan_2013_vp.pdf 52.21Kb PDF View/Open
marvan_2013_op.pdf 52.36Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account