dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Zvonková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:50:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:50:49Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23849
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje ukázkám tiskové reklamy, které k propagaci produktu využívají znázornění známého výtvarného díla. Teoretická část definuje pojmy jako reklama, tisk, tisková reklama. Věnuje se výtvarnému umění a identifikuje vybrané autory a přináší několik pohledů na vztah umění a reklamy. Práce pokračuje dále praktickou částí, ve které je zkoumáno, jakým způsobem vnímají reklamní sdělení respondenti, kteří umělecké dílo znají a jak ti, kteří se s ním setkávají poprvé. Výzkum se zabývá také rozdílnými pohledy na využívání děl v reklamě, na jejich zpracování a vhodnost pro cílové příjemce. Na základě výsledků kvalitativního výzkumu je vytvořen v části projektové souhrn rad a doporučení, kterými by se tvůrci reklam měli řídit, aby jejich práce byla efektivní a reklama úspěšná. |
cs |
dc.format |
99 s. (157 062 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2784668 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
tisk
|
cs |
dc.subject |
tisková reklama
|
cs |
dc.subject |
výtvarné umění
|
cs |
dc.subject |
vztah reklamy a umění
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
press
|
en |
dc.subject |
print advertising
|
en |
dc.subject |
visual art
|
en |
dc.subject |
relationship between advertising and visual art
|
en |
dc.title |
Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy |
cs |
dc.title.alternative |
Famous Paintings and Their Use in Print Advertising |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with examples of print advertisements that use famous paintings. The the-oretical part describes commercial, press, print advertising. It also depicts the visual art, identifies selected authors and provides several views on the relationship between advertis-ing and visual art. It is followed by a practical part in which is analyses how the respond-ents, who know paintings and those who see them for the first time, perceive advertising messages. There are also different views on the using of famous paintings in advertising, their adaptation and suitability for the target group. Project part is based on results of qualitative research and addresses recommendations which should be followed by advertis-ing creators to make their work effective and successful. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32475
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|