Marketing a propagace pěveckého sboru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace pěveckého sboru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Dušková, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:48:29Z
dc.date.available 2013-10-10T22:48:29Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23846
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingem a propagací středoškolského pěveckého sboru. První část práce shrnuje teoretická východiska v oblasti arts marketingu, marketingového a komunikačního mixu v oblasti kultury a analýzy konkurence. Zaměřuje se také na vymezení pojmů týkajících se pěveckých sborů a jejich propagace. Praktická část práce obsahuje analýzu komunikačních a propagačních aktivit pěveckého sboru Corale. Projektová část navazuje na získané poznatky a věnuje se vypracování návrhu komunikační strategie sboru pro konkrétní projekt. cs
dc.format 85 s. (123 495 znaků) cs
dc.format.extent 5238796 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Arts marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject pěvecký sbor cs
dc.subject analýza propagace cs
dc.subject analýza komunikace cs
dc.subject Arts marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject choir en
dc.subject promotion analysis en
dc.subject communication analysis en
dc.title Marketing a propagace pěveckého sboru cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of a Choir en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the marketing and the promotion of the high school choir. First part of the thesis summarizes theoretical background in the field of arts marketing, marketing and communication mix in the art and in the field of competition analysis. First part also focuses on a concept definition dealing with choirs and choir promotion. Practical part contains analysis of the communication and promotion activities of the choir Corale. The last, project part, builds on previous findings by creating a draft of the communication strategy for particular project. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32433
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
dušková_2013_dp.pdf 4.996Mb PDF View/Open
dušková_2013_vp.pdf 54.30Kb PDF View/Open
dušková_2013_op.pdf 219.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account