Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dočkal, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Krčková, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:41:25Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:41:25Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23839
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se bude zabývat zvolením nejlepšího typu věrnostního programu pro jednu z největších tabákových společností v České republice. Jde o správný výběr formy podpory prodeje tak, aby byla prospěšná nejen pro samotnou společnost ale i pro koncového spotře-bitele. V teoretické části bude popisován marketingový mix, podpora prodeje a její for-my. V praktické části práce budou pak blíže specifikovány dva navrhované typy a to věr-nostní program pomocí mobilní aplikace a program založený na otisku prstu. Metoda pomocí otisku prstu je novým pomalu pronikajícím trendem. Nese s sebou své výhody i nevýhody, které budou v této práci podrobněji rozebrány, spolu s dalšími kritérii, která s touto problematikou úzce souvisí. Nakonec se zhodnotí, zda by tento způsob byl pro zákazníky a firmu vhodným zlepšujícím prostředkem. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
1656351 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
otisky prstu
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
Loyalty program
|
en |
dc.subject |
Sales promotion
|
en |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
Fingerprint
|
en |
dc.subject |
Mobile applications
|
en |
dc.title |
Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Loyalty Programme for the Company Valmont CR, spol. s r.o |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with selecting the best type of loyalty program for one of the largest to-bacco companies in the Czech Republic. It regards the right choice of forms of sales pro-motion in order to be beneficial not only for the company itself but also for the end-consumer. The theoretical part describes marketing mix, sales promotion and its forms. In the practical part, this thesis focuses on the importance of detail and types of loyalty programs. Next part deals with a closer look at the two specified types and loyalty program using mobile applications and a program based on fingerprint. The method of using fingerprints is a slowly penetrating new trend. It carries with it its own advantages and disadvantages, which are discussed in more detail in this work, along with other criteria which are closely related to this issue. Finally, we evaluate if this method is a suitable instrument of improvement for the firm and its customers. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32660
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account