Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dočkal, Miloslav
dc.contributor.author Krčková, Soňa
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:41:25Z
dc.date.available 2013-10-10T22:41:25Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23839
dc.description.abstract Tato práce se bude zabývat zvolením nejlepšího typu věrnostního programu pro jednu z největších tabákových společností v České republice. Jde o správný výběr formy podpory prodeje tak, aby byla prospěšná nejen pro samotnou společnost ale i pro koncového spotře-bitele. V teoretické části bude popisován marketingový mix, podpora prodeje a její for-my. V praktické části práce budou pak blíže specifikovány dva navrhované typy a to věr-nostní program pomocí mobilní aplikace a program založený na otisku prstu. Metoda pomocí otisku prstu je novým pomalu pronikajícím trendem. Nese s sebou své výhody i nevýhody, které budou v této práci podrobněji rozebrány, spolu s dalšími kritérii, která s touto problematikou úzce souvisí. Nakonec se zhodnotí, zda by tento způsob byl pro zákazníky a firmu vhodným zlepšujícím prostředkem. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 1656351 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Věrnostní program cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject otisky prstu cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject Loyalty program en
dc.subject Sales promotion en
dc.subject Customer en
dc.subject Fingerprint en
dc.subject Mobile applications en
dc.title Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Loyalty Programme for the Company Valmont CR, spol. s r.o en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated This work deals with selecting the best type of loyalty program for one of the largest to-bacco companies in the Czech Republic. It regards the right choice of forms of sales pro-motion in order to be beneficial not only for the company itself but also for the end-consumer. The theoretical part describes marketing mix, sales promotion and its forms. In the practical part, this thesis focuses on the importance of detail and types of loyalty programs. Next part deals with a closer look at the two specified types and loyalty program using mobile applications and a program based on fingerprint. The method of using fingerprints is a slowly penetrating new trend. It carries with it its own advantages and disadvantages, which are discussed in more detail in this work, along with other criteria which are closely related to this issue. Finally, we evaluate if this method is a suitable instrument of improvement for the firm and its customers. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32660
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
krčková_2013_bp.pdf 1.579Mb PDF View/Open
krčková_2013_vp.pdf 555.3Kb PDF View/Open
krčková_2013_op.pdf 514.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account