Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Winklerová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:39:07Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:39:07Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23837
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na téma komunikační strategie internetového obchodu Ciga-rette.cz. Jejím cílem je navrhnout na základě kvalitně provedených marketingových analýz funkční a cenově přijatelnou komunikační strategii. Teoretická část se věnuje získání poznatků z oblasti e-commerce, internetového marketingu, marketingových analýz a platné legislativy. Praktická část analyzuje konkurenční prostředí v oblasti podnikání s elektronickými cigaretami a hlavní konkurenty obchodu Cigarette.cz. Součástí je situační analýza, obsahová analýza a mystery shopping. Z výsledků jednotlivých analýz vychází projektová část, jež je tvořena dvěma částmi ? návrhem změn v obchodu Cigarette.cz a návrhem proveditelné komunikační strategie doplněné o rozpočet a časový harmonogram. |
cs |
dc.format |
106 |
cs |
dc.format.extent |
3908828 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační stra-tegie
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
elektronické cigarety
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
electronic cigarettes
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy of the Cigarette.cz Online Shop |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on communication strategies of online shop Cigarette.cz. The goal of the thesis is to design efficient and affordable communication strategy based on the deep-dive marketing analysis. The theoretical part summarizes the learning about e-commerce, Internet marketing, marketing analysis and relevant legislation. The practical part analyzes the competitive environment in the segment of electronic cigarettes and the main competitors of Cigarette.cz. It also includes situational analysis, content analysis and mystery shopping. Based on the individual analysis was created the project, which consists of two parts - the proposal of changes to the Cigarette.cz shop and suggestion of feasible communication strategy completed with budget and timing. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32527
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account