Marketing a propagace Bolo-K

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace Bolo-K

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Trnková, Barbora
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:29:49Z
dc.date.available 2013-10-10T22:29:49Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23827
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingový mix přehlídky Bolo-K vzhledem ke zvolené cílové skupině a udělit případná doporučení pro jeho změnu. Hlavním výstupem práce je vytvoření komunikační kampaně pro příští ročník Bolo-K vzhledem k cílové skupině. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing a marketingové komunikace kulturních institucí. Analytická část práce představuje přehlídku umění Bolo-K a její cílové skupiny. Dále analyzuje marketingový mix přehlídky vzhledem ke zvolené cílové skupině a představuje výsledky hloubkových rozhovorů s jejími členy. Projektová část obsahuje návrhy na změny v marketingovém mixu Bolo-K vytvořené na základě zjištěných informací. cs
dc.format 99 s. (183 634 znaků) cs
dc.format.extent 2193715 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Art marketing cs
dc.subject Amsterdam cs
dc.subject Bolo-K cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Art marketing en
dc.subject Amsterdam en
dc.subject Bolo-K en
dc.subject target group en
dc.subject in-depth interview en
dc.subject marketing mix en
dc.title Marketing a propagace Bolo-K cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of Bolo-K en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The main objective of thesis is to valorize the marketing mix of Bolo-K according to chosen target group and to recommend changes in case they are needed. The main outcome of the thesis is a communication campaign for the next Bolo-K. The theoretical part focuses on marketing and marketing communications of cultural institutions. The analytical part introduces Bolo-K and its target groups. It analysis the marketing mix to a selected target group and it presents the results of in-depth interviews with its representatives. According to obtained information, the practical part suggests changes in the marketing mix of Bolo-K. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32470
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
trnková_2013_dp.pdf 2.092Mb PDF View/Open
trnková_2013_vp.pdf 52.85Kb PDF View/Open
trnková_2013_op.pdf 210.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account