Marketing a propagace Bolo-K
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Trnková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:29:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:29:49Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23827
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingový mix přehlídky Bolo-K vzhledem ke zvolené cílové skupině a udělit případná doporučení pro jeho změnu. Hlavním výstupem práce je vytvoření komunikační kampaně pro příští ročník Bolo-K vzhledem k cílové skupině. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing a marketingové komunikace kulturních institucí. Analytická část práce představuje přehlídku umění Bolo-K a její cílové skupiny. Dále analyzuje marketingový mix přehlídky vzhledem ke zvolené cílové skupině a představuje výsledky hloubkových rozhovorů s jejími členy. Projektová část obsahuje návrhy na změny v marketingovém mixu Bolo-K vytvořené na základě zjištěných informací. |
cs |
dc.format |
99 s. (183 634 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2193715 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Art marketing
|
cs |
dc.subject |
Amsterdam
|
cs |
dc.subject |
Bolo-K
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Art marketing
|
en |
dc.subject |
Amsterdam
|
en |
dc.subject |
Bolo-K
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Marketing a propagace Bolo-K |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and Promotion of Bolo-K |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of thesis is to valorize the marketing mix of Bolo-K according to chosen target group and to recommend changes in case they are needed. The main outcome of the thesis is a communication campaign for the next Bolo-K. The theoretical part focuses on marketing and marketing communications of cultural institutions. The analytical part introduces Bolo-K and its target groups. It analysis the marketing mix to a selected target group and it presents the results of in-depth interviews with its representatives. According to obtained information, the practical part suggests changes in the marketing mix of Bolo-K. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32470
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account