Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Plačková, Ludmila
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:24:04Z
dc.date.available 2013-10-10T22:24:04Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23822
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. Diplomová práce má tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci obecně i na B2B trzích, dále trendy marketingové komunikace na B2B trzích a vysvětluje pojmy týkající se situační analýzy. Analytická část je věnována představení firmy, PESTEL analýze, charakteristice konkuren-ce, Porterově analýze a analýze SWOT. Dále je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě. Na základě poznatků ze všech analýz je vypracován projekt, v jehož závěru je provedena jeho nákladová, časová a riziková analýza. cs
dc.format 111 s. (132 134 znaků) cs
dc.format.extent 3182011 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject B2B cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject communication en
dc.subject B2B en
dc.subject communication mix en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. cs
dc.title.alternative Marketing Communication Project of the Company UNIMARCO a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čada, Jan
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create a marketing communication's project in the com-pany UNIMARCO a.s. Diploma thesis consists of three parts: theoretical, analytical and project. Theoretical part describes marketing communication in general and in B2B mar-kets, and explains concepts related to situational analysis. Analytical part is dedicated to introduction of the company, PESTEL analysis, characteristic of competitors, Porter's ana-lysis and SWOT analysis. Based on the knowledge of all analysis is prepared project. There are cost, time and risk analysis in the end en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29627
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
plačková_2013_dp.pdf 3.034Mb PDF View/Open
plačková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
plačková_2013_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account