Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Plačková, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:24:04Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:24:04Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23822
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. Diplomová práce má tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci obecně i na B2B trzích, dále trendy marketingové komunikace na B2B trzích a vysvětluje pojmy týkající se situační analýzy. Analytická část je věnována představení firmy, PESTEL analýze, charakteristice konkuren-ce, Porterově analýze a analýze SWOT. Dále je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě. Na základě poznatků ze všech analýz je vypracován projekt, v jehož závěru je provedena jeho nákladová, časová a riziková analýza. |
cs |
dc.format |
111 s. (132 134 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3182011 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
PESTEL analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
PESTEL analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of the Company UNIMARCO a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čada, Jan |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create a marketing communication's project in the com-pany UNIMARCO a.s. Diploma thesis consists of three parts: theoretical, analytical and project. Theoretical part describes marketing communication in general and in B2B mar-kets, and explains concepts related to situational analysis. Analytical part is dedicated to introduction of the company, PESTEL analysis, characteristic of competitors, Porter's ana-lysis and SWOT analysis. Based on the knowledge of all analysis is prepared project. There are cost, time and risk analysis in the end |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29627
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account