Metody efektivní komunikace a jejich význam v profesní činnosti.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balík, Stanislav
|
|
dc.contributor.author |
Antonínová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T06:19:28Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T06:19:28Z |
|
dc.date.issued |
2006-03-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2381
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je v první teoretické části zaměřena na komunikaci z obecného hlediska a její rozdělení podle různých hledisek. Jsou objasněny zásady verbální a nonverbální komunikace, asertivní jednání a spojitost komunikace s psychologií a sociálním učením. Komunikace zasahuje do všech oblastí společenského života. Vzhledem k zadanému tématu jsem se v druhé, praktické části zaměřila na komunikaci na úseku integrovaného záchranného systému, zejména na lince tísňového volání. Součástí bakalářské práce je vyhodnocení informovanosti občanů o mezinárodní tísňové lince volání 112, samostatnou kapitolu tvoří i zneužívání této linky. |
cs |
dc.format |
39 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
945721 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
asertivní jednání
|
cs |
dc.subject |
operační středisko
|
cs |
dc.subject |
tísňová linka volání
|
cs |
dc.subject |
integrovaný záchranný systém
|
cs |
dc.subject |
telefonní centrum tísňového volání
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
assertive behaviour
|
en |
dc.subject |
emergency call line
|
en |
dc.subject |
operation centre
|
en |
dc.subject |
integrated rescue system
|
en |
dc.subject |
telephone centre of emergency calls
|
en |
dc.title |
Metody efektivní komunikace a jejich význam v profesní činnosti. |
cs |
dc.title.alternative |
Methods of effective communication and their importance in professional activities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2006-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is in its first theoretical part focused on the communication from the general point of view and its sorting or classification. The principles of verbal and nonverbal communication, assertive behaviour and links between communication and psychology and social education are explained in this part. The communication is linked with all aspects of social life. The second practical part of my work is (according to given topic) focused on the communication in the section of integrated rescue system, expecially the emergency call line. The integral part of my bachelor thesis is the appraisal of the public knowledge about national emergency call line 112, the attention is given also to the cases of misuse of this line. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4369
|
|
dc.date.assigned |
2005-04-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
tísňová volání
|
cs |
local.subject |
mezilidská komunikace
|
cs |
local.subject |
emergency calls
|
en |
local.subject |
interpersonal communication
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account