Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vosátková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:11:54Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:11:54Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23810
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce vymezuje pojmy jako náborová komunikace, popisuje vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihuje náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Práce analyzuje komunikační metody pro oslovení jednotlivých uchazečů v internetové společnosti. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé kroky náboru a výběru zaměstnanců. Praktická část analyzuje jednotlivé činnosti a procesy týkající se náboru a výběru zaměstnanců. Na základě provedené analýzy jsou navržena opatření ke zvýšení efektivity vyhledávání, náboru a výběru zaměstnanců. |
cs |
dc.format |
80 s.(136 318 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2391254 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nábor pracovníků
|
cs |
dc.subject |
výběr pracovníků
|
cs |
dc.subject |
náborová komunikace
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
recruitment
|
en |
dc.subject |
selection
|
en |
dc.subject |
recruitment communications
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
HR marketing
|
en |
dc.title |
Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost |
cs |
dc.title.alternative |
Recruitment and Selection of Employees for an Internet Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis defines terms such as recruitment communication, describes the internal and external conditions affecting the response to the offer of employment and recruitment af-fects communication as part of the recruitment process. Thesis analyzes the communication methods for addressing the candidates in an Internet company. The theoretical part descri-bes the different steps of the recruitment and selection of employees. The practical part analyzes the various activities and processes related to recruitment and selection of em-ployees. Based on the analysis are proposed measures to increase the effectiveness of search, recruitment and selection of employees |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32525
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account